Informacja o dostępności

 

Niniejsza informacja o dostępności ma zastosowanie do strony internetowej www.ninjakitchen.pl (zwanej dalej r wnież "Stroną"), obsługiwanej przez SharkNinja Germany GmbH, Rotfeder-Ring 9, 60327 Frankfurt nad Menem, Niemcy (zwanej dalej r wnież "SharkNinja", "My" lub "Nas").

Celem niniejszej Informacji o dostępności jest dostarczenie informacji na temat wymog w dostępności, kt re mają zastosowanie do naszej Strony Internetowej, sposobu, w jaki zapewniamy, że nasza Strona Internetowa spełnia obowiązujące wymogi dostępności, dostarczenie og lnego opisu naszych usług oraz opis w i wyjaśnień niezbędnych do zrozumienia działania usługi. Intencją SharkNinja jest zaoferowanie jak największej liczbie os b możliwości korzystania z jej usług i Strony Internetowej. W związku z tym, celem SharkNinja jest udostępnienie Strony Internetowej w taki spos b, aby umożliwić osobom i klientom korzystanie z naszej Strony Internetowej i składanie zam wień na nasze produkty, kt rzy nie byliby w stanie korzystać ze Strony Internetowej bez ograniczeń ze względu na jedną lub więcej niepełnosprawności.

1.               Jakie usługi oferujemy?

Witryna jest naszym sklepem internetowym z naszymi produktami i oferuje klientom możliwość wygodnego zamawiania naszych produkt w online o każdej porze dnia i nocy oraz zawierania z nami um w sprzedaży na odległość. Witryna jest sklepem internetowym, kt ry umożliwia naszym klientom wyszukiwanie naszych produkt w, dostęp i czytanie opis w naszych produkt w, uzyskiwanie og lnych i szczeg łowych informacji na temat naszych produkt w, ich jakości, funkcjonalności, właściwości, gwarancji i cen, umieszczanie wybranych produkt w w wirtualnym koszyku, składanie zam wień w SharkNinja i dokonywanie płatności bezpośrednio online za pośrednictwem dostawc w usług płatniczych, takich jak PayPal lub Klarna, lub za pomocą karty kredytowej. Na naszej stronie internetowej oferujemy do sprzedaży r żne produkty z zakresu sprzętu AGD i elektroniki użytkowej, a także odpowiednie części zamienne i akcesoria do tych produkt w.

Opr cz zamawiania i kupowania naszych produkt w, użytkownik może r wnież zarejestrować gwarancję na sw j produkt lub skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. Ponadto użytkownik może skontaktować się z nami w celu skorzystania z przysługujących mu praw konsumenckich lub praw przyznanych w ramach gwarancji.

Produkty sprzedawane na naszej stronie internetowej nie podlegają obecnie żadnym wymogom dostępności i dlatego nie są w pełni dostępne.

2.               Jakie informacje są niezbędne do zrozumienia działania świadczonych przez nas usług, tj. udostępniania i korzystania z naszego sklepu internetowego?

Na naszej stronie internetowej klienci mogą wyszukiwać nasze produkty w ramach kategorii lub za pomocą naszej funkcji wyszukiwania, wprowadzając wyszukiwane hasła. Klikając produkt, klient zostanie przekierowany na dedykowaną i szczeg łową stronę produktu zawierającą szczeg łowy opis, kluczowe funkcje, szczeg ły produktu, specyfikacje produktu, recenzje produktu, często zadawane pytania dotyczące produktu, instrukcje obsługi, odpowiednie i przydatne akcesoria oraz opis tego, co jest zawarte w produkcie zam wionym za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.

Jeśli chcesz zam wić produkt, możesz po prostu kliknąć przycisk "Dodaj do koszyka" na każdej stronie produktu. Produkt zostanie dodany do wirtualnego koszyka. Po uzyskaniu dostępu do wirtualnego koszyka wyświetlany jest przegląd koszyka, podsumowujący produkty znajdujące się w wirtualnym koszyku oraz wskazujący ilość i cenę każdego produktu, a także cenę całkowitą, obowiązujący podatek VAT i koszty wysyłki. Jeśli chcesz zam wić i kupić produkty, możesz po prostu przejść do kasy, wybrać preferowaną metodę płatności na następnej stronie i podać szczeg ły dostawy i rozliczenia. Informacje wymagane do złożenia zam wienia zależą od wybranej metody płatności. Niekt rzy z naszych dostawc w usług płatniczych (np. PayPal lub Klarna) uzupełniają wymagane informacje rozliczeniowe i wysyłkowe na podstawie danych przechowywanych w ich systemach. Przed sfinalizowaniem zam wienia zdecydowanie zalecamy sprawdzenie dokładności wszelkich informacji automatycznie wprowadzonych przez dostawcę usług płatniczych i poprawienie ich w razie potrzeby.

W przypadku wykrycia błęd w w zam wieniu (np. niewłaściwy produkt, niewłaściwa ilość), użytkownik może poprawić te błędy w koszyku, w szczeg lności poprzez dostosowanie ilości lub usunięcie produktu z koszyka.

Po złożeniu zam wienia użytkownik otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania zam wienia i jego podsumowaniem. Jeśli dokonałeś przedpłaty za swoje produkty, nie musisz robić nic więcej poza czekaniem, aż zapakujemy i wyślemy Twoje zam wienie.

Ponadto użytkownik może zarejestrować zakupione produkty w celu uzyskania gwarancji, korzystając z łącza "Zarejestruj moją gwarancję" znajdującego się w g rnej części Witryny. Po kliknięciu tego linku użytkownik zostanie przekierowany na inną stronę naszej Witryny, na kt rej będzie musiał podać informacje, w tym imię i nazwisko, adres, adres e-mail, informacje o produkcie, kt ry chce zarejestrować w celu uzyskania gwarancji (na przykład typ produktu, numer modelu produktu, numer seryjny), datę zakupu i miejsce zakupu produktu. Po wprowadzeniu wymaganych informacji i przesłaniu wniosku o rejestrację w celu skorzystania z gwarancji, ocenimy, czy użytkownik kwalifikuje się do skorzystania z naszej gwarancji i prześlemy wiadomość e-mail z wynikami oceny. Więcej informacji na temat zakresu i warunk w naszej gwarancji można znaleźć i uzyskać po kliknięciu łącza "O mojej gwarancji" po prawej stronie witryny, do kt rej użytkownik zostanie przekierowany po kliknięciu łącza "Zarejestruj moją gwarancję".

Ponadto użytkownik może skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem naszej strony internetowej. Po skorzystaniu z łącza "Obsługa klienta" w g rnej części naszej Witryny przekierujemy Cię na nową stronę, na kt rej możesz wybrać spośr d temat w, dla kt rych w przeszłości otrzymaliśmy prośby o informacje i zebraliśmy odpowiednie informacje dla Twojej wygody. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania, możesz bezpośrednio skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta, klikając kartę obsługi klienta. Następnie możesz zadzwonić do naszego zespołu obsługi klienta, korzystając z numeru telefonu wskazanego na tej stronie lub wysłać do nas wiadomość e-mail, korzystając z przycisku "Skontaktuj się z nami" na tej stronie.

Możliwe jest r wnież otwarcie konta klienta za pośrednictwem naszej strony internetowej, w kt rym zapisywane i przechowywane są dane adresowe i zam wienia. Można to zrobić podczas procesu składania zam wienia lub bezpośrednio na stronie internetowej, klikając "Zarejestruj się" w prawym g rnym rogu. Następnie użytkownik zostanie przeprowadzony przez proces rejestracji, w kt rym zostanie poproszony o podanie adresu e-mail i hasła oraz, w stosownych przypadkach, innych informacji. Konto klienta umożliwia nam ponowną identyfikację użytkownika po zalogowaniu się na konto i przyspiesza proces składania zam wienia, ponieważ użytkownik nie musi już wprowadzać danych do wysyłki, chyba że chce zmienić adres wysyłki.

3.               Jakie wymogi dostępności mają zastosowanie do naszej Witryny i jakie środki podejmujemy w celu spełnienia tych wymog w?

a)     Jakie wymogi dostępności mają zastosowanie bezpośrednio do treści na naszej stronie internetowej i jakie środki podejmujemy, aby je spełnić?

Og lnie rzecz biorąc, jako dostawca sklepu internetowego e-commerce jesteśmy zobowiązani do oferowania i udostępniania strony internetowej, kt ra jest dostępna w sp jny i odpowiedni spos b, dzięki czemu jest postrzegalna, funkcjonalna, zrozumiała i solidna.

Operatorzy stron internetowych są zobowiązani do udostępniania strony internetowej i jej treści w spos b, kt ry jest dostępny za pośrednictwem więcej niż jednego kanału sensorycznego. Obecnie pracujemy nad ulepszeniem i całkowicie nową konfiguracją i projektem naszej strony internetowej, kt ra umożliwia czytnikom ekranowym odczytywanie strony internetowej i jej treści oraz udostępnianie jej osobom o ograniczonym wzroku. Już teraz oferujemy naszą Witrynę oraz treści i informacje na niej zawarte w czcionkach o odpowiednim rozmiarze, kształcie i kontraście, aby zapewnić, że są one dostrzegalne i solidne. Efekt ten jest wzmocniony poprzez użycie sp jnego, prostego i zrozumiałego języka, kt ry jednocześnie zapewnia, że osoby z zaburzeniami poznawczymi mogą zrozumieć informacje zawarte na naszej stronie internetowej. Wraz z aktualizacją naszej Witryny, z jednej strony, zamierzamy poprawić postrzegalność, solidność i zrozumiałość naszych instrukcji i osadzonych film w poprzez włączenie czytelnych napis w do tych film w, a z drugiej strony, poprzez zapewnienie czytelnych opis w informacji, kt re są wyświetlane jako treści nietekstowe. Informacje te będą przedstawiać gł wne elementy treści nietekstowych. Wdrażając te ulepszenia, będziemy używać tekst w o odpowiedniej czcionce, rozmiarze i kształcie oraz kontrastu, co sprawi, że informacje przekazywane w formie pisemnej będą bardziej dostrzegalne i solidne.

W odniesieniu do tekstu i informacji wyświetlanych na naszej stronie internetowej, używamy sp jnego języka oraz jasnej i logicznej struktury do opisania funkcjonowania i cech naszych produkt w oferowanych na naszej stronie internetowej, a także czcionek o odpowiednim rozmiarze i odpowiednim kształcie oraz kontraście. Tekst i informacje są prezentowane w spos b zrozumiały i czytelny dla każdego, kto jest zainteresowany uzyskaniem informacji na temat oferowanych przez nas produkt w. Używamy r wnież prostego i zrozumiałego języka, aby każdy klient m gł zrozumieć informacje zawarte na naszej stronie internetowej. Każda dedykowana strona produktu na naszej stronie internetowej zawiera kr tki opis gł wnych cech i funkcji produktu. Kluczowe terminy są już wyświetlane pogrubioną czcionką, dzięki czemu są łatwo rozpoznawalne, a najważniejsze cechy i funkcje produktu są wyr żnione dla klienta bez ograniczania widoczności innych ważnych informacji. Produkty są przypisane do r żnych kategorii, kt re są stale dostępne za pośrednictwem paska nawigacyjnego przypominającego nagł wek w g rnej połowie strony internetowej, dzięki czemu każdy klient może w dowolnym momencie przełączać się między r żnymi kategoriami produkt w.

Aby zapewnić, że klienci obcojęzyczni mogą r wnież korzystać, czytać i rozumieć naszą stronę internetową oraz przełamać bariery językowe, oferujemy lokalne wersje naszej strony internetowej, kt re są dostępne w odpowiednich językach narodowych. Obejmują one na przykład niemiecką, francuską, włoską, hiszpańską i angielską wersję naszej Witryny.

b)     Jakie wymogi dostępności mają zastosowanie do procesu płatności oferowanego w naszej Witrynie?

Jesteśmy zobowiązani do zapewnienia procesu płatności na naszej Stronie internetowej w przystępny spos b. Obejmuje to, że proces płatności jest dostępny za pośrednictwem więcej niż jednego kanału sensorycznego i w dostrzegalny spos b.

Obecnie oferujemy płatności kartą kredytową, PayPal i Klarna. Zar wno PayPal, jak i Klarna oświadczają na swoich stronach internetowych, że świadczą usługi dostępne dla os b o specjalnych potrzebach w zakresie dostępu. Obaj usługodawcy oświadczają r wnież na swoich stronach internetowych, że ich usługi wspierają i są dostępne dla os b korzystających z technologii wspomagających, takich jak czytniki ekranu, oraz że używają tekst w o odpowiedniej czcionce, rozmiarze i kształcie oraz stosują kontrast, co sprawia, że dostarczane informacje są bardziej dostrzegalne. Ponadto obaj usługodawcy umożliwiają nawigację po swoich stronach internetowych i usługach za pomocą klawiatury. Klarna oświadcza r wnież, że jej usługi i interfejsy użytkownika obsługują oprogramowanie do rozpoznawania głosu.

Pola wprowadzania danych na naszej stronie internetowej są semantycznie poprawnie oznaczone i orientacyjne i można po nich nawigować za pomocą klawiatury.

c)     Jakie wymogi dostępności mają zastosowanie do usług wsparcia oferowanych na naszej stronie internetowej i przez telefon?

Usługi wsparcia, takie jak centra pomocy technicznej, centra obsługi telefonicznej, wsparcie techniczne i usługi szkoleniowe, powinny zapewniać informacje na temat dostępności usługi i jej zgodności z technologiami wspomagającymi w dostępnych trybach komunikacji.

Oferujemy już naszą obsługę klienta, kt ra obejmuje wsparcie techniczne (jeśli to możliwe), przez telefon, e-mail i wybrane kanały wiadomości w mediach społecznościowych. Z naszym działem obsługi klienta można skontaktować się, korzystając z numeru telefonu podanego w naszym stopce redakcyjnej lub na naszej stronie kontaktowej, na kt rą zostaniesz przekierowany, jeśli skorzystasz z linku do naszej strony obsługi klienta i klikniesz "skontaktuj się z nami". Użytkownik może r wnież skorzystać z adresu e-mail wskazanego na tej stronie kontaktowej. Ponadto zapewniamy możliwość odbycia jednostronnej sesji wideo z naszym zespołem obsługi klienta.

Nasz dział obsługi klienta jest dobrze wyszkolony i może dostarczyć więcej informacji na temat dostępności naszej strony internetowej i jej kompatybilności z technologiami wspomagającymi. Ponieważ oferujemy obsługę klienta przez telefon, wideo i e-mail, oferujemy obsługę klienta za pośrednictwem więcej niż jednego kanału sensorycznego. Ponadto, wraz z aktualizacją naszej Witryny, zamierzamy wdrożyć funkcję chat bota, kt ra odpowiada na r żne pytania, a jeśli nie można uzyskać satysfakcjonującej odpowiedzi, przekierowuje użytkownika do naszej telefonicznej obsługi klienta lub innych kanał w, jeśli są dostępne.

4.               Jak możesz przesłać nam opinię i skontaktować się z nami?

Jeśli napotkasz bariery lub masz sugestie dotyczące poprawy dostępności, skontaktuj się z nami, korzystając z następujących danych kontaktowych:

E-mail: [email protected]

Telefon: 800 088 068

Staramy się odpowiadać na zapytania w ciągu 14 dni roboczych.

5.               Kt ry organ nadzorczy jest właściwy i jak można się z nim skontaktować?

Jeśli nie jesteś zadowolony z naszej odpowiedzi lub chcesz złożyć skargę dotyczącą naszej Witryny, możesz złożyć skargę do właściwego organu nadzorczego.

Niniejsza informacja o dostępności będzie aktualizowana w celu odzwierciedlenia ulepszeń i nowych funkcji.

 

 

Aktualny stan to lipiec 2025 r.