Informacja o
dostępności
Niniejsza
informacja o dostępności ma zastosowanie do strony internetowej
www.ninjakitchen.pl (zwanej dalej r wnież "Stroną"),
obsługiwanej przez SharkNinja Germany GmbH, Rotfeder-Ring 9, 60327 Frankfurt nad Menem, Niemcy (zwanej
dalej r wnież "SharkNinja",
"My" lub "Nas").
Celem niniejszej
Informacji o dostępności jest dostarczenie informacji na temat
wymog w dostępności, kt re mają zastosowanie do naszej Strony
Internetowej, sposobu, w jaki zapewniamy, że nasza Strona Internetowa
spełnia obowiązujące wymogi dostępności, dostarczenie
og lnego opisu naszych usług oraz opis w i wyjaśnień
niezbędnych do zrozumienia działania usługi. Intencją SharkNinja jest zaoferowanie jak największej liczbie
os b możliwości korzystania z jej usług i Strony Internetowej. W
związku z tym, celem SharkNinja jest
udostępnienie Strony Internetowej w taki spos b, aby umożliwić
osobom i klientom korzystanie z naszej Strony Internetowej i składanie
zam wień na nasze produkty, kt rzy nie byliby w stanie korzystać ze
Strony Internetowej bez ograniczeń ze względu na jedną lub
więcej niepełnosprawności.
1.
Jakie usługi
oferujemy?
Witryna jest
naszym sklepem internetowym z naszymi produktami i oferuje klientom
możliwość wygodnego zamawiania naszych produkt w online o
każdej porze dnia i nocy oraz zawierania z nami um w sprzedaży na
odległość. Witryna jest sklepem internetowym, kt ry
umożliwia naszym klientom wyszukiwanie naszych produkt w, dostęp i
czytanie opis w naszych produkt w, uzyskiwanie og lnych i szczeg łowych
informacji na temat naszych produkt w, ich jakości, funkcjonalności,
właściwości, gwarancji i cen, umieszczanie wybranych produkt w w
wirtualnym koszyku, składanie zam wień w SharkNinja
i dokonywanie płatności bezpośrednio online za
pośrednictwem dostawc w usług płatniczych, takich jak PayPal lub Klarna, lub za
pomocą karty kredytowej. Na naszej stronie internetowej oferujemy do
sprzedaży r żne produkty z zakresu sprzętu AGD i elektroniki
użytkowej, a także odpowiednie części zamienne i akcesoria
do tych produkt w.
Opr cz
zamawiania i kupowania naszych produkt w, użytkownik może
r wnież zarejestrować gwarancję na sw j produkt lub
skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. Ponadto
użytkownik może skontaktować się z nami w celu skorzystania
z przysługujących mu praw konsumenckich lub praw przyznanych w ramach
gwarancji.
Produkty
sprzedawane na naszej stronie internetowej nie podlegają obecnie
żadnym wymogom dostępności i dlatego nie są w pełni
dostępne.
2.
Jakie informacje są niezbędne
do zrozumienia działania świadczonych przez nas usług, tj.
udostępniania i korzystania z naszego sklepu internetowego?
Na naszej
stronie internetowej klienci mogą wyszukiwać nasze produkty w ramach
kategorii lub za pomocą naszej funkcji wyszukiwania, wprowadzając
wyszukiwane hasła. Klikając produkt, klient zostanie przekierowany na
dedykowaną i szczeg łową stronę produktu
zawierającą szczeg łowy opis, kluczowe funkcje, szczeg ły
produktu, specyfikacje produktu, recenzje produktu, często zadawane
pytania dotyczące produktu, instrukcje obsługi, odpowiednie i
przydatne akcesoria oraz opis tego, co jest zawarte w produkcie zam wionym za
pośrednictwem naszego sklepu internetowego.
Jeśli
chcesz zam wić produkt, możesz po prostu kliknąć przycisk
"Dodaj do koszyka" na każdej stronie produktu. Produkt zostanie
dodany do wirtualnego koszyka. Po uzyskaniu dostępu do wirtualnego koszyka
wyświetlany jest przegląd koszyka, podsumowujący produkty
znajdujące się w wirtualnym koszyku oraz wskazujący
ilość i cenę każdego produktu, a także cenę
całkowitą, obowiązujący podatek VAT i koszty wysyłki.
Jeśli chcesz zam wić i kupić produkty, możesz po prostu
przejść do kasy, wybrać preferowaną metodę płatności
na następnej stronie i podać szczeg ły dostawy i rozliczenia.
Informacje wymagane do złożenia zam wienia zależą od
wybranej metody płatności. Niekt rzy z naszych dostawc w usług
płatniczych (np. PayPal lub Klarna)
uzupełniają wymagane informacje rozliczeniowe i wysyłkowe na
podstawie danych przechowywanych w ich systemach. Przed sfinalizowaniem
zam wienia zdecydowanie zalecamy sprawdzenie dokładności wszelkich
informacji automatycznie wprowadzonych przez dostawcę usług
płatniczych i poprawienie ich w razie potrzeby.
W przypadku
wykrycia błęd w w zam wieniu (np. niewłaściwy produkt,
niewłaściwa ilość), użytkownik może poprawić
te błędy w koszyku, w szczeg lności poprzez dostosowanie
ilości lub usunięcie produktu z koszyka.
Po
złożeniu zam wienia użytkownik otrzyma wiadomość
e-mail z potwierdzeniem otrzymania zam wienia i jego podsumowaniem. Jeśli
dokonałeś przedpłaty za swoje produkty, nie musisz robić
nic więcej poza czekaniem, aż zapakujemy i wyślemy Twoje
zam wienie.
Ponadto
użytkownik może zarejestrować zakupione produkty w celu
uzyskania gwarancji, korzystając z łącza "Zarejestruj
moją gwarancję" znajdującego się w g rnej
części Witryny. Po kliknięciu tego linku użytkownik
zostanie przekierowany na inną stronę naszej Witryny, na kt rej
będzie musiał podać informacje, w tym imię i nazwisko,
adres, adres e-mail, informacje o produkcie, kt ry chce zarejestrować w
celu uzyskania gwarancji (na przykład typ produktu, numer modelu produktu,
numer seryjny), datę zakupu i miejsce zakupu produktu. Po wprowadzeniu
wymaganych informacji i przesłaniu wniosku o rejestrację w celu
skorzystania z gwarancji, ocenimy, czy użytkownik kwalifikuje się do
skorzystania z naszej gwarancji i prześlemy wiadomość e-mail z
wynikami oceny. Więcej informacji na temat zakresu i warunk w naszej
gwarancji można znaleźć i uzyskać po kliknięciu
łącza "O mojej gwarancji" po prawej stronie witryny, do
kt rej użytkownik zostanie przekierowany po kliknięciu
łącza "Zarejestruj moją gwarancję".
Ponadto
użytkownik może skontaktować się z naszym działem
obsługi klienta za pośrednictwem naszej strony internetowej. Po
skorzystaniu z łącza "Obsługa klienta" w g rnej
części naszej Witryny przekierujemy Cię na nową
stronę, na kt rej możesz wybrać spośr d temat w, dla
kt rych w przeszłości otrzymaliśmy prośby o informacje i
zebraliśmy odpowiednie informacje dla Twojej wygody. Jeśli nie
znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania, możesz bezpośrednio
skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta,
klikając kartę obsługi klienta. Następnie możesz
zadzwonić do naszego zespołu obsługi klienta, korzystając z
numeru telefonu wskazanego na tej stronie lub wysłać do nas
wiadomość e-mail, korzystając z przycisku "Skontaktuj się
z nami" na tej stronie.
Możliwe
jest r wnież otwarcie konta klienta za pośrednictwem naszej strony
internetowej, w kt rym zapisywane i przechowywane są dane adresowe i
zam wienia. Można to zrobić podczas procesu składania zam wienia
lub bezpośrednio na stronie internetowej, klikając "Zarejestruj
się" w prawym g rnym rogu. Następnie użytkownik zostanie
przeprowadzony przez proces rejestracji, w kt rym zostanie poproszony o podanie
adresu e-mail i hasła oraz, w stosownych przypadkach, innych informacji.
Konto klienta umożliwia nam ponowną identyfikację
użytkownika po zalogowaniu się na konto i przyspiesza proces
składania zam wienia, ponieważ użytkownik nie musi już
wprowadzać danych do wysyłki, chyba że chce zmienić adres
wysyłki.
3.
Jakie wymogi dostępności
mają zastosowanie do naszej Witryny i jakie środki podejmujemy w celu
spełnienia tych wymog w?
a)
Jakie wymogi dostępności
mają zastosowanie bezpośrednio do treści na naszej stronie
internetowej i jakie środki podejmujemy, aby je spełnić?
Og lnie rzecz biorąc, jako dostawca
sklepu internetowego e-commerce jesteśmy zobowiązani do oferowania i
udostępniania strony internetowej, kt ra jest dostępna w sp jny i
odpowiedni spos b, dzięki czemu jest postrzegalna, funkcjonalna,
zrozumiała i solidna.
Operatorzy stron
internetowych są zobowiązani do udostępniania strony
internetowej i jej treści w spos b, kt ry jest dostępny za
pośrednictwem więcej niż jednego kanału sensorycznego.
Obecnie pracujemy nad ulepszeniem i całkowicie nową konfiguracją
i projektem naszej strony internetowej, kt ra umożliwia czytnikom
ekranowym odczytywanie strony internetowej i jej treści oraz
udostępnianie jej osobom o ograniczonym wzroku. Już teraz oferujemy
naszą Witrynę oraz treści i informacje na niej zawarte w
czcionkach o odpowiednim rozmiarze, kształcie i kontraście, aby
zapewnić, że są one dostrzegalne i solidne. Efekt ten jest
wzmocniony poprzez użycie sp jnego, prostego i zrozumiałego
języka, kt ry jednocześnie zapewnia, że osoby z zaburzeniami
poznawczymi mogą zrozumieć informacje zawarte na naszej stronie
internetowej. Wraz z aktualizacją naszej Witryny, z jednej strony,
zamierzamy poprawić postrzegalność, solidność i zrozumiałość
naszych instrukcji i osadzonych film w poprzez włączenie czytelnych
napis w do tych film w, a z drugiej strony, poprzez zapewnienie czytelnych
opis w informacji, kt re są wyświetlane jako treści nietekstowe.
Informacje te będą przedstawiać gł wne elementy treści
nietekstowych. Wdrażając te ulepszenia, będziemy
używać tekst w o odpowiedniej czcionce, rozmiarze i kształcie
oraz kontrastu, co sprawi, że informacje przekazywane w formie pisemnej
będą bardziej dostrzegalne i solidne.
W odniesieniu do
tekstu i informacji wyświetlanych na naszej stronie internetowej,
używamy sp jnego języka oraz jasnej i logicznej struktury do opisania
funkcjonowania i cech naszych produkt w oferowanych na naszej stronie
internetowej, a także czcionek o odpowiednim rozmiarze i odpowiednim
kształcie oraz kontraście. Tekst i informacje są prezentowane w
spos b zrozumiały i czytelny dla każdego, kto jest zainteresowany
uzyskaniem informacji na temat oferowanych przez nas produkt w. Używamy
r wnież prostego i zrozumiałego języka, aby każdy klient
m gł zrozumieć informacje zawarte na naszej stronie internetowej.
Każda dedykowana strona produktu na naszej stronie internetowej zawiera
kr tki opis gł wnych cech i funkcji produktu. Kluczowe terminy są
już wyświetlane pogrubioną czcionką, dzięki czemu
są łatwo rozpoznawalne, a najważniejsze cechy i funkcje produktu
są wyr żnione dla klienta bez ograniczania widoczności innych
ważnych informacji. Produkty są przypisane do r żnych kategorii,
kt re są stale dostępne za pośrednictwem paska nawigacyjnego
przypominającego nagł wek w g rnej połowie strony internetowej,
dzięki czemu każdy klient może w dowolnym momencie
przełączać się między r żnymi kategoriami
produkt w.
Aby
zapewnić, że klienci obcojęzyczni mogą r wnież
korzystać, czytać i rozumieć naszą stronę
internetową oraz przełamać bariery językowe, oferujemy
lokalne wersje naszej strony internetowej, kt re są dostępne w
odpowiednich językach narodowych. Obejmują one na przykład
niemiecką, francuską, włoską, hiszpańską i
angielską wersję naszej Witryny.
b)
Jakie wymogi dostępności
mają zastosowanie do procesu płatności oferowanego w naszej
Witrynie?
Jesteśmy zobowiązani do
zapewnienia procesu płatności na naszej Stronie internetowej w
przystępny spos b. Obejmuje to, że proces płatności jest
dostępny za pośrednictwem więcej niż jednego kanału
sensorycznego i w dostrzegalny spos b.
Obecnie oferujemy płatności
kartą kredytową, PayPal i Klarna. Zar wno PayPal, jak i Klarna oświadczają na swoich stronach
internetowych, że świadczą usługi dostępne dla os b o
specjalnych potrzebach w zakresie dostępu. Obaj usługodawcy
oświadczają r wnież na swoich stronach internetowych, że
ich usługi wspierają i są dostępne dla os b
korzystających z technologii wspomagających, takich jak czytniki
ekranu, oraz że używają tekst w o odpowiedniej czcionce,
rozmiarze i kształcie oraz stosują kontrast, co sprawia, że
dostarczane informacje są bardziej dostrzegalne. Ponadto obaj
usługodawcy umożliwiają nawigację po swoich stronach
internetowych i usługach za pomocą klawiatury. Klarna
oświadcza r wnież, że jej usługi i interfejsy
użytkownika obsługują oprogramowanie do rozpoznawania
głosu.
Pola wprowadzania danych na naszej stronie internetowej są
semantycznie poprawnie oznaczone i orientacyjne i można po nich
nawigować za pomocą klawiatury.
c)
Jakie wymogi dostępności
mają zastosowanie do usług wsparcia oferowanych na naszej stronie
internetowej i przez telefon?
Usługi
wsparcia, takie jak centra pomocy technicznej, centra obsługi
telefonicznej, wsparcie techniczne i usługi szkoleniowe, powinny
zapewniać informacje na temat dostępności usługi i jej
zgodności z technologiami wspomagającymi w dostępnych trybach
komunikacji.
Oferujemy
już naszą obsługę klienta, kt ra obejmuje wsparcie
techniczne (jeśli to możliwe), przez telefon, e-mail i wybrane
kanały wiadomości w mediach społecznościowych. Z naszym
działem obsługi klienta można skontaktować się,
korzystając z numeru telefonu podanego w naszym stopce redakcyjnej lub na
naszej stronie kontaktowej, na kt rą zostaniesz przekierowany, jeśli
skorzystasz z linku do naszej strony obsługi klienta i klikniesz
"skontaktuj się z nami". Użytkownik może r wnież
skorzystać z adresu e-mail wskazanego na tej stronie kontaktowej. Ponadto
zapewniamy możliwość odbycia jednostronnej sesji wideo z naszym
zespołem obsługi klienta.
Nasz dział obsługi klienta jest dobrze
wyszkolony i może dostarczyć więcej informacji na temat
dostępności naszej strony internetowej i jej kompatybilności z
technologiami wspomagającymi. Ponieważ oferujemy obsługę
klienta przez telefon, wideo i e-mail, oferujemy obsługę klienta za
pośrednictwem więcej niż jednego kanału sensorycznego.
Ponadto, wraz z aktualizacją naszej Witryny, zamierzamy wdrożyć
funkcję chat bota, kt ra odpowiada na r żne pytania, a jeśli nie
można uzyskać satysfakcjonującej odpowiedzi, przekierowuje
użytkownika do naszej telefonicznej obsługi klienta lub innych
kanał w, jeśli są dostępne.
4.
Jak możesz przesłać nam
opinię i skontaktować się z nami?
Jeśli
napotkasz bariery lub masz sugestie dotyczące poprawy
dostępności, skontaktuj się z nami, korzystając z
następujących danych kontaktowych:
E-mail: [email protected]
Telefon:
800 088 068
Staramy
się odpowiadać na zapytania w ciągu 14 dni roboczych.
5.
Kt ry organ nadzorczy jest
właściwy i jak można się z nim skontaktować?
Jeśli nie
jesteś zadowolony z naszej odpowiedzi lub chcesz złożyć
skargę dotyczącą naszej Witryny, możesz
złożyć skargę do właściwego organu nadzorczego.
Niniejsza
informacja o dostępności będzie aktualizowana w celu
odzwierciedlenia ulepszeń i nowych funkcji.
Aktualny stan to
lipiec 2025 r.