Warunki

1. Wprowadzenie

  • Niniejsze warunki użytkowania regulują korzystanie przez użytkownika z naszej witryny internetowej. Korzystając z naszej witryny internetowej, użytkownik akceptuje niniejsze warunki użytkowania w całości. Jeśli użytkownik nie zgadza się z niniejszymi warunkami użytkowania lub jakąkolwiek ich częścią, nie może korzystać z naszej witryny internetowej.
  • Jeśli użytkownik zarejestruje się w naszej witrynie internetowej, poprosimy go o wyraźne zaakceptowanie niniejszych warunków użytkowania.

2. Nasze dane

  • Operatorem tej witryny internetowej jest SharkNinja Germany GmbH, Rotfeder-Ring 9, 60327 Frankfurt am Main.
  • Prosimy o odwiedzenie portalu obsługi klienta w celu skontaktowania się z nami.

3. Inne warunki, które mogą mieć zastosowanie do użytkownika

  • Niniejsze warunki użytkowania odnoszą się do następujących dodatkowych warunków, które również mają zastosowanie do korzystania przez użytkownika z naszej witryny internetowej:
    • jeśli użytkownik zakupi towary z naszej witryny, sprzedaż będzie podlegać naszym Warunkom sprzedaży produktów [poniżej].[MS4] [MS5]

4. Licencja na korzystanie z witryny internetowej

  • O ile nie wskazano inaczej, prawa własności intelektualnej do witryny internetowej i materiałów na niej zamieszczonych należą do nas lub naszych licencjodawców. Utwory te są chronione prawami autorskimi i traktatami na całym świecie. Wszystkie te prawa własności intelektualnej są zastrzeżone zgodnie z warunkami poniższej licencji.
  • Użytkownik może przeglądać, pobierać wyłącznie w celu buforowania oraz drukować strony bądź pliki PDF z witryny internetowej na własny, niekomercyjny użytek, z zastrzeżeniem ograniczeń wymienionych poniżej oraz w innych miejscach niniejszych warunków użytkowania.
  • Użytkownikowi nie wolno:
    • ponownie publikować materiałów z tej witryny (w tym ponownie publikować ich w innej witrynie internetowej),
    • sprzedawać ani dzierżawić materiałów z tej witryny internetowej lub udzielać na nie sublicencji,
    • pokazywać publicznie jakichkolwiek materiałów z witryny internetowej,
    • odtwarzać, powielać, kopiować lub w inny sposób wykorzystywać materiałów zamieszczonych w naszej witrynie internetowej w celach komercyjnych,
    • edytować lub w inny sposób modyfikować jakichkolwiek materiałów w witrynie internetowej,
    • modyfikować papierowych lub cyfrowych kopii żadnych materiałów, które użytkownik wydrukował lub pobrał w jakikolwiek sposób, a także wykorzystywać żadnych ilustracji, zdjęć, sekwencji wideo lub audio ani żadnych grafik bez towarzyszącego im tekstu ani
    • rozpowszechniać materiałów z tej witryny internetowej, z wyjątkiem treści specjalnie i wyraźnie udostępnionych do redystrybucji (takich jak nasz biuletyn).

5. Dopuszczalne użytkowanie

  • Użytkownikowi nie wolno korzystać z naszej witryny internetowej w sposób powodujący lub mogący powodować uszkodzenie witryny internetowej lub ograniczenie jej dostępności lub w dowolny sposób niezgodny z prawem, nielegalny, oszukańczy lub szkodliwy, lub w związku z jakimkolwiek niezgodnym z prawem, nielegalnym, oszukańczym lub szkodliwym celem bądź działaniem.
  • Użytkownikowi nie wolno korzystać z naszej witryny internetowej w celu kopiowania, przechowywania, hostowania, przesyłania, wysyłania, używania, publikowania lub rozpowszechniania jakichkolwiek materiałów zawierających oprogramowanie szpiegujące, wirusy komputerowe, konie trojańskie, robaki, programy rejestrujące naciśnięcia klawiszy, rootkity bądź inne złośliwe oprogramowanie komputerowe (w tym łącza do takiego oprogramowania).
  • Użytkownik nie może podejmować żadnych systematycznych ani zautomatyzowanych działań związanych z gromadzeniem danych w naszej witrynie internetowej lub w związku (takich jak skrobanie, eksploracja danych, ekstrakcja danych i zbieranie danych) z nią bez naszej wyraźnej pisemnej zgody.

6. Łącza do naszej witryny

  • Użytkownik może zamieścić łącze do strony głównej naszej witryny, pod warunkiem, że zrobi to w sposób uczciwy i zgodny z prawem, nie szkodząc naszej reputacji ani nie czerpiąc z tego korzyści.
  • Użytkownik nie może zamieszczać łączy w sposób sugerujący jakąkolwiek formę powiązania, zatwierdzenia lub poparcia z naszej strony, jeśli takie nie istnieje.
  • Użytkownikowi nie wolno zamieszczać łączy do naszej witryny w żadnej witrynie internetowej, która nie jest jego własnością w celach innych niż osobiste..[MS6] [MS7]
  • Nie wolno zamieszczać łączy do naszej witryny w ramkach innych witryn internetowych ani tworzyć łączy do innych części naszej witryny internetowej niż strona główna.
  • Zastrzegamy sobie prawo do wycofania zgody na zamieszczanie łączy bez uprzedzenia.
  • Jeśli użytkownik chce korzystać z treści na naszej stronie internetowej w sposób inny niż określony powyżej, prosimy o odwiedzenie portalu obsługi klienta i skontaktowanie się z nami

7. Produkty

  • Reklama produktów w naszej witrynie internetowej stanowi zaproszenie do skorzystania, a nie ofertę umowną.
  • Dokładamy wszelkich starań, aby informacje o cenach i wszelkich obowiązujących rabatach [MS8] bądź innych ofertach przedstawionych w naszej witrynie internetowej były rzetelne i aktualne. Czasami mogą pojawić się błędy i w takich okolicznościach zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zamówienia na Produkt, jeśli zakup został dokonany na podstawie nieprawidłowo podanej ceny lub zakłada rabat bądź inną ofertę, która wygasła w momencie składania zamówienia.
  • Zakup produktów za pośrednictwem naszej witryny internetowej podlega naszym Warunkom sprzedaży.
  • Będziemy prosić użytkownika o wyrażenie zgody na nasze warunki sprzedaży za każdym razem, gdy dokona zakupu produktu lub produktów za pośrednictwem naszej witryny internetowej.

8. Recenzje produktów

  • W niniejszych warunkach użytkowania „Recenzje użytkownika” oznaczają materiały (w tym między innymi tekst, obrazy, materiały audio, materiały wideo i materiały audiowizualne), które użytkownik przesyła do nas w celu opublikowania w naszej witrynie internetowej w formie recenzji produktu lub w inny sposób.
  • Użytkownik udziela nam ogólnoświatowej, nieodwołalnej, niewyłącznej, nieodpłatnej licencji na wykorzystywanie, powielanie, dostosowywanie, publikowanie, tłumaczenie i rozpowszechnianie swoich recenzji we wszelkich istniejących lub przyszłych mediach. Użytkownik przyznaje nam również prawo do udzielania sublicencji na te prawa oraz prawo do wnoszenia powództwa o naruszenie tych praw. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
  • Recenzje użytkownika nie mogą być nielegalne ani niezgodne z prawem, nie mogą naruszać żadnych praw osób trzecich i nie mogą stanowić podstawy do wszczęcia postępowania sądowego przeciwko użytkownikowi, nam lub osobie trzeciej (w każdym przypadku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w dowolnej jurysdykcji).
  • Recenzje użytkownika (i ich publikacja w naszej witrynie internetowej) nie mogą:
    • być oszczercze ani celowo fałszywe,
    • być obsceniczne ani nieprzyzwoite,
    • naruszać jakichkolwiek praw autorskich, praw osobistych, praw do baz danych, praw do znaków towarowych, praw do wzorów przemysłowych, praw do wniesienia powództwa z tytułu naśladownictwa produktów ani innych praw własności intelektualnej,
    • naruszać jakichkolwiek praw do poufności, praw do prywatności lub praw wynikających z przepisów o ochronie danych,
    • stanowić niewłaściwych porad ani zawierać oświadczeń w wyniku zaniedbania,
    • stanowić podżegania do popełnienia przestępstwa,
    • stanowić obrazy jakiegokolwiek sądu lub naruszenia jakiegokolwiek nakazu sądowego,
    • naruszać przepisów prawa dotyczących nienawiści na tle rasowym lub religijnym bądź dyskryminacji,
    • być bluźniercze,
    • naruszać przepisów dotyczących tajemnicy służbowej,
    • naruszać jakichkolwiek zobowiązań umownych wobec jakiejkolwiek osoby,
    • przedstawiać przemocy w sposób jednoznaczny, graficzny lub nieuzasadniony,
    • mieć charakter pornograficzny lub seksualny,
    • być nieprawdziwe, fałszywe, niedokładne lub wprowadzające w błąd,
    • zawierać jakichkolwiek instrukcji, porad ani innych informacji, które mogą zostać wykorzystane i mogą, w przypadku ich wykorzystania, spowodować chorobę, obrażenia lub śmierć, bądź jakiekolwiek inne straty lub szkody,
    • stanowić spamu,
    • być obraźliwe, zwodnicze, zastraszające, obelżywe, nękające lub poniżające, nienawistne, dyskryminujące lub podżegające lub
    • powodować irytacji, niedogodności lub niepotrzebnego niepokoju u jakiejkolwiek osoby.
  • Recenzje użytkownika muszą być stosowne, kulturalne, przyzwoite i zgodne z ogólnie przyjętymi standardami etykiety i zachowania w Internecie.
  • Użytkownik nie może wykorzystywać recenzji w celu zamieszczenia łącza do jakiejkolwiek witryny lub strony internetowej obejmującej lub zawierającej materiały, które, gdyby zostały zamieszczone w naszej witrynie internetowej, naruszałyby postanowienia niniejszych warunków użytkowania.
  • Użytkownik nie może przesyłać do witryny internetowej żadnych recenzji, które są lub kiedykolwiek były przedmiotem jakiegokolwiek grożącego lub faktycznego postępowania sądowego bądź innego podobnego zażalenia.
  • Zastrzegamy sobie prawo do edytowania lub usuwania wszelkich recenzji przesłanych na naszą witrynę internetową, przechowywanych na naszych serwerach, hostowanych lub publikowanych w naszej witrynie internetowej.
  • Niezależnie od naszych praw wynikających z niniejszych warunków użytkowania w odniesieniu do recenzji użytkownika, nie monitorujemy przesyłania recenzji do naszej witryny internetowej ani publikowania recenzji w naszej witrynie internetowej. Poglądy wyrażane przez innych użytkowników w naszej witrynie internetowej nie reprezentują naszych poglądów ani wartości.
  • Mamy prawo ujawnić tożsamość użytkownika każdej osobie trzeciej, która twierdzi, że jakiekolwiek treści opublikowane lub przesłane przez użytkownika na naszą witrynę internetową stanowią naruszenie jej praw własności intelektualnej lub praw do prywatności.

9. Ograniczone gwarancje

  • Chociaż dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić, że informacje zawarte w tej witrynie internetowej są prawidłowe, nie gwarantujemy ich kompletności ani dokładności, nie zobowiązujemy się również do zapewnienia, że witryna internetowa pozostanie dostępna ani że zamieszczone w niej materiały będą aktualizowane.
  • Treści zamieszczone w naszej witrynie internetowej służą wyłącznie celom informacyjnym. Nie stanowią one porady, na której użytkownik powinien polegać. Przed podjęciem lub powstrzymaniem się od jakichkolwiek działań na podstawie treści zawartych w naszej witrynie internetowej użytkownik musi uzyskać profesjonalną lub specjalistyczną poradę.

10. Nie ponosimy odpowiedzialności za witryny internetowe, do których zamieszczamy łącza w naszej witrynie

  • Jeśli nasza witryna internetowa zawiera łącza do innych witryn internetowych i zasobów udostępnianych przez osoby trzecie, łącza te są udostępniane wyłącznie w celach informacyjnych. Takie łącza nie powinny być interpretowane jako akceptacja przez nas tych witryn internetowych, do których prowadzą łącza, ani informacji, które użytkownik może z nich uzyskać.
  • Nie mamy żadnej kontroli nad zawartością tych witryn internetowych lub zasobów.

11. Ograniczenia i wyłączenia odpowiedzialności

  • Żadne z postanowień niniejszych warunków użytkowania nie będzie (a) ograniczać ani wyłączać naszej odpowiedzialności ani odpowiedzialności użytkownika z tytułu śmierci lub obrażeń ciała wynikających z zaniedbania, (b) ograniczać ani wyłączać naszej odpowiedzialności ani odpowiedzialności użytkownika z tytułu oszustwa lub wprowadzenia w błąd, (c) ograniczać naszej odpowiedzialności ani odpowiedzialności użytkownika w jakikolwiek sposób, który nie jest dozwolony na mocy obowiązujących przepisów prawa ani (d) wyłączać naszej odpowiedzialności ani odpowiedzialności użytkownika, która nie może zostać wyłączona na mocy obowiązujących przepisów prawa. Jeśli użytkownik jest konsumentem, niniejsze warunki użytkowania nie mają wpływu na żadne przysługujące użytkownikowi prawa ustawowe, których nie można wyłączyć ani ograniczyć.
  • Odmienne ograniczenia i wyłączenia odpowiedzialności będą miały zastosowanie do odpowiedzialności wynikającej z dostarczenia użytkownikowi jakichkolwiek produktów, które zostaną określone w naszych Warunkach sprzedaży [poniżej].[MS9]
  • Ograniczenia i wyłączenia odpowiedzialności określone w niniejszym punkcie i w innych miejscach niniejszych warunków użytkowania: (a) podlegają postanowieniom poprzedniego akapitu oraz (b) regulują wszelkie zobowiązania wynikające z warunków użytkowania lub w związku z przedmiotem warunków użytkowania, w tym zobowiązania wynikające z umowy, czynu niedozwolonego (w tym zaniedbania) i naruszenia obowiązków ustawowych.
  • W zakresie dozwolonym przez prawo wyłączamy wszelkie warunki, gwarancje, oświadczenia lub inne postanowienia, które mogą mieć zastosowanie do naszej witryny internetowej lub jakichkolwiek treści na niej zawartych, zarówno wyraźne, jak i dorozumiane.
  • •Nie ponosimy odpowiedzialności wobec żadnego użytkownika z tytułu jakichkolwiek strat bądź szkód, czy to wynikających z umowy, czynu niedozwolonego (w tym zaniedbania), naruszenia obowiązków ustawowych lub w inny sposób, nawet jeśli można je przewidzieć, powstałych w wyniku lub w następstwie:
    • korzystania lub niemożności korzystania z naszej witryny internetowej lub
    • korzystania z jakichkolwiek treści bądź polegania na jakichkolwiek treściach wyświetlanych w naszej witrynie internetowej.
  • Użytkownicy biznesowi powinni pamiętać, że w szczególności nie ponosimy odpowiedzialności z tytułu:
    • utraty zysków, możliwości sprzedaży, działalności lub przychodów,
    • przerwy w działalności,
    • utraty przewidywanych oszczędności,
    • utraty możliwości biznesowych, wartości firmy lub reputacji ani
    • jakichkolwiek pośrednich lub wtórnych strat lub szkód.
  • Użytkownicy będący konsumentami powinni pamiętać, że udostępniamy naszą witrynę internetową wyłącznie do użytku domowego i prywatnego. Użytkownik zgadza się nie korzystać z naszej witryny internetowej w celach komercyjnych lub biznesowych, a my nie ponosimy odpowiedzialności wobec użytkownika z tytułu jakiejkolwiek utraty zysku, utraty działalności, przerwy w działalności lub utraty możliwości biznesowych.
  • Nie ponosimy odpowiedzialności z tytułu żadnych strat lub szkód spowodowanych przez wirusy, rozproszone ataki typu „denial-of-service” (DoS) lub inne technologicznie szkodliwe materiały, które mogą zainfekować sprzęt komputerowy, programy komputerowe, dane lub inne zastrzeżone materiały użytkownika w związku z korzystaniem przez niego z naszej witryny internetowej lub pobieraniem przez niego jakichkolwiek treści z naszej witryny internetowej lub z witryn z nią powiązanych.
  • Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za treść witryn internetowych, do których zamieszczamy łącza w naszej witrynie internetowej. Takie łącza nie powinny być interpretowane jako poparcie przez nas witryn internetowych, do których prowadzą te łącza. Nie ponosimy odpowiedzialności z tytułu żadnych strat lub szkód, które mogą wyniknąć z korzystania z nich przez użytkownika.
  • Użytkownik ponosi odpowiedzialność za utrzymanie w poufności swojego hasła i innych danych logowania. Nie ponosimy odpowiedzialności wobec użytkownika z tytułu jakichkolwiek strat wynikających z niezachowania przez użytkownika poufności tych danych.
  • Nie ponosimy odpowiedzialności wobec osób trzecich za treść lub dokładność jakichkolwiek materiałów zamieszczonych przez użytkownika lub inne osoby korzystające z naszej witryny internetowej.

12. Wirusy

  • Nie gwarantujemy, że nasza witryna internetowa będzie bezpieczna ani wolna od błędów lub wirusów.
  • Użytkownik ponosi odpowiedzialność za konfigurację swojej technologii informatycznej, programów komputerowych i platformy w celu uzyskania dostępu do naszej witryny internetowej. Użytkownik powinien korzystać z własnego oprogramowania antywirusowego.

13. Zwolnienie z odpowiedzialności

  • Użytkownik zgadza się zwolnić z odpowiedzialności, bronić i zabezpieczyć SharkNinja jej dyrektorów, członków zarządu, pracowników i pośredników przed wszelkimi roszczeniami, zobowiązaniami, szkodami, stratami, kosztami i wydatkami, w tym uzasadnionymi opłatami prawnymi, które są w jakikolwiek sposób związane z:
    • dostępem lub korzystaniem przez użytkownika z witryny internetowej,
    • naruszeniem przez użytkownika któregokolwiek z postanowień niniejszych warunków użytkowania,
    • naruszeniem przez użytkownika obowiązujących przepisów prawa, regulacji lub praw osób trzecich lub
    • jakimkolwiek roszczeniem zakładającym, że korzystanie przez użytkownika z witryny wyrządziło szkodę osobie trzeciej.
  • Zobowiązanie użytkownika do zwolnienia nas z odpowiedzialności nie ma zastosowania w zakresie, w jakim roszczenie, odpowiedzialność, szkoda, strata, koszt lub wydatek wynikają z naszego własnego zaniedbania, oszustwa, umyślnego przewinienia lub naruszenia niniejszych warunków użytkowania.
  • Niezwłocznie powiadomimy użytkownika o takim roszczeniu i zapewnimy mu uzasadnioną pomoc, na jego koszt, w obronie przed takim roszczeniem.
  • Użytkownik nie może zaspokoić żadnego roszczenia bez naszej uprzedniej pisemnej zgody, chyba że ugoda w pełni i bezwarunkowo zwalnia nas z wszelkiej odpowiedzialności.
  • Zastrzegamy sobie prawo do przejęcia, na własny koszt, wyłącznej obrony i kontroli wszelkich spraw podlegających zwolnieniu z odpowiedzialności przez użytkownika.
  • Jeśli użytkownik jest konsumentem, niniejszy punkt dotyczący zwolnienia z odpowiedzialności nie ma wpływu na jego prawa ustawowe. Niniejszy punkt będzie interpretowany i stosowany w sposób sprawiedliwy i rozsądny oraz zgodny z przepisami UE i Polski dotyczącymi ochrony konsumentów.
  • Jeśli jakakolwiek część niniejszego punktu dotyczącego zwolnienia z odpowiedzialności zostanie uznana za niewykonalną na mocy obowiązujących przepisów prawa, pozostała część punktu pozostanie w pełnej mocy.

14. Naruszenia niniejszych warunków użytkowania

  • Bez uszczerbku dla naszych innych praw wynikających z niniejszych warunków użytkowania, jeśli użytkownik naruszy niniejsze warunki użytkowania w jakikolwiek sposób lub jeśli mamy uzasadnione podejrzenie, że użytkownik naruszył niniejsze warunki użytkowania w jakikolwiek sposób, możemy:
    • wysłać użytkownikowi jedno lub więcej formalnych ostrzeżeń,
    • tymczasowo zawiesić dostęp użytkownika do witryny internetowej,
    • trwale zabronić użytkownikowi dostępu do witryny internetowej,
    • zablokować dostęp do witryny komputerom korzystającym z adresu IP użytkownika,
    • skontaktować się z dostawcą usług internetowych i zażądać zablokowania dostępu do witryny internetowej,
    • wszcząć przeciwko użytkownikowi postępowanie sądowe w związku z naruszeniem umowy lub w inny sposób lub
    • zawiesić lub usunąć konto użytkownika w witrynie internetowej.

15. Zmiany

  • Zastrzegamy sobie prawo do okresowego korygowania i zmieniania niniejszych warunków użytkowania w celu odzwierciedlenia zmian warunków rynkowych wpływających na naszą działalność, zmian technologicznych, zmian metod płatności, zmian w odpowiednich przepisach prawa i wymogach regulacyjnych oraz zmian w możliwościach naszego systemu.
  • Zgodnie z art. 5 dyrektywy UE w sprawie nieuczciwych warunków w umowach oraz art. 6(1) i 6(7) dyrektywy UE w sprawie praw konsumentów, powiadomimy użytkownika o wszelkich istotnych zmianach w niniejszych warunkach użytkowania poprzez:
    • wysłanie wiadomości e-mail na ostatni podany nam przez użytkownika adres e-mail,
    • zamieszczenie widocznego powiadomienia w naszej witrynie internetowej.
  • Drobne zmiany lub zmiany, które nie mają istotnego wpływu na prawa bądź obowiązki użytkownika, mogą zostać opublikowane w naszej witrynie internetowej bez dodatkowego powiadomienia.
  • Kontynuując dostęp lub korzystanie z naszej witryny internetowej po wejściu w życie jakichkolwiek zmian, użytkownik wyraża zgodę na przestrzeganie zmienionych warunków użytkowania. Jeśli użytkownik nie wyraża zgody na nowe warunki, musi zaprzestać korzystania z witryny.
  • W przypadku istotnych zmian możemy wymagać wyraźnej zgody użytkownika na dalsze korzystanie z naszych usług, zgodnie z wymogami art. 12 RODO dotyczącymi jasnej i przejrzystej komunikacji.
  • Zmienione warunki użytkowania wejdą w życie:
    • natychmiast po opublikowaniu w naszej witrynie internetowej w przypadku drobnych zmian lub zmian, które nie mają istotnego wpływu na prawa lub obowiązki użytkownika,
    • 30 dni po opublikowaniu w naszej witrynie internetowej lub powiadomieniu użytkownika pocztą elektroniczną w przypadku istotnych zmian, chyba że użytkownik wyraźnie zaakceptuje zmienione warunki przed tą datą.
  • Jeśli użytkownik nie zgadza się na zmiany wprowadzone do warunków użytkowania, ma prawo do zamknięcia swojego konta w naszym serwisie. Użytkownik może to zrobić, kontaktując się z naszym działem obsługi klienta lub postępując zgodnie z instrukcjami dotyczącymi zamknięcia konta w naszej witrynie internetowej.
  • Niniejsze warunki, jak również wszelkie ich zmiany, podlegają prawu polskiemu. Wszelkie spory wynikające z niniejszych warunków lub ich zmian podlegają wyłącznej jurysdykcji sądów polskich.
  • Żadne z postanowień niniejszego punktu 15 nie ma wpływu na prawa ustawowe przysługujące użytkownikowi jako konsumentowi. Jeśli którekolwiek z postanowień niniejszego punktu zostanie uznane za niewykonalne lub nieważne na mocy obowiązujących przepisów prawa, pozostałe postanowienia pozostaną w pełnej mocy.

16. Cesja

  • Możemy przenosić lub delegować nasze prawa lub obowiązki wynikające z niniejszych warunków użytkowania oraz rozporządzać nimi w inny sposób bez powiadamiania użytkownika lub uzyskiwania jego zgody.
  • Użytkownik nie może przenosić lub delegować swoich praw lub obowiązków wynikających z niniejszych warunków użytkowania ani rozporządzać nimi w inny sposób.

17. Rozdzielność postanowień

  • Jeśli którekolwiek z postanowień niniejszych warunków użytkowania zostanie uznane przez jakikolwiek sąd lub inny właściwy organ za niezgodne z prawem lub niewykonalne, pozostałe postanowienia pozostaną w mocy. Jeśli jakiekolwiek niezgodne z prawem lub niewykonalne postanowienie byłoby zgodne z prawem lub wykonalne, gdyby jego część została usunięta, część ta zostanie uznana za usuniętą, a pozostała część postanowienia będzie nadal obowiązywać.

18. Wyłączenie praw osób trzecich

  • Niniejsze warunki użytkowania są przeznaczone dla użytkownika i dla nas i nie mają na celu przynosić korzyści osobom trzecim ani być egzekwowane przez osoby trzecie. Wykonywanie praw przysługujących nam i użytkownikowi w związku z niniejszymi warunkami użytkowania nie jest uzależnione od zgody jakiejkolwiek osoby trzeciej.

19. Całość umowy

  • Niniejsze warunki użytkowania, wraz z naszą Informacją o ochronie prywatności, stanowią całość umowy między użytkownikiem a nami w związku z korzystaniem przez niego z naszej witryny internetowej i zastępują wszystkie wcześniejsze umowy dotyczące korzystania przez użytkownika z tej witryny internetowej

20. Prawo i jurysdykcja

  • Jeśli użytkownik jest przedsiębiorcą, niniejsze warunki użytkowania będą regulowane i interpretowane zgodnie z prawem angielskim, a wszelkie spory związane z niniejszymi warunkami użytkowania będą podlegać wyłącznej jurysdykcji sądów Anglii i Walii.
  • Jeśli użytkownik jest konsumentem, należy pamiętać, że niniejsze warunki użytkowania podlegają prawu polskiemu. My i użytkownik zgadzamy się, że sądy polskie nie będą miały wyłącznej jurysdykcji.

21. Nasze znaki towarowe są zarejestrowane

  • Posiadamy i wykorzystujemy różne znaki towarowe zarejestrowane przez naszą spółkę lub przez nią licencjonowane. Użytkownik nie może ich używać bez naszej pisemnej zgody.

1. Niniejsze warunki

  • Czego dotyczą te warunki? Są to warunki, na jakich dostarczamy użytkownikowi produkty.
  • Dlaczego użytkownik powinien się z nimi zapoznać? Przed złożeniem zamówienia należy uważnie przeczytać te warunki. Z warunków tych można się dowiedzieć, kim jesteśmy, w jaki sposób dostarczamy użytkownikowi produkty oraz co należy zrobić w przypadku wystąpienia problemu, a także jak uzyskać inne ważne informacje. Warunki te są dostępne w języku polskim i angielskim.

2. Informacje o naszej firmie i sposób kontaktu z nami

  • Kim jesteśmy? SharkNinja Germany GmbH, Rotfeder-Ring 9, 60327 Frankfurt am Main.
  • W jaki sposób możemy się skontaktować z użytkownikiem? Jeśli będziemy musieli skontaktować się z użytkownikiem, zrobimy to telefonicznie lub na piśmie, wysyłając wiadomość na adres e-mail lub adres pocztowy podany w zamówieniu.
  • Termin „na piśmie” oznacza również wiadomości wysyłane pocztą elektroniczną. Kiedy w niniejszych warunkach używamy terminów „na piśmie” lub „pisemnie”, mamy na myśli również wiadomości wysyłane pocztą elektroniczną.

3. Nasza umowa z użytkownikiem

  • W jaki sposób przyjmiemy zamówienie użytkownika? Aby zawrzeć z nami umowę zakupu produktów, użytkownik musi wykonać następujące kroki: (i) dodać produkty, które chce zakupić, do koszyka, a następnie przejść do kasy, (ii) użytkownik może dokonać zakupu jako gość lub utworzyć nowe konto; jeśli użytkownik jest już klientem, musi wprowadzić swoje dane logowania; jeśli użytkownik utworzy nowe konto, musi zalogować się na swoje nowe konto, (iii) po zalogowaniu się lub w przypadku dokonania zakupu jako gość, użytkownik musi wybrać preferowaną metodę dostawy i potwierdzić zamówienie oraz zaakceptować niniejsze warunki sprzedaży; jeśli użytkownik dokonuje płatności jako gość, musi również podać adres dostawy i adres e-mail, (iv) użytkownik zostanie przekierowany do systemu PayPal, lub Klarna, który obsługuje płatności na stronie płatności, (v) następnie wyślemy użytkownikowi pocztą elektroniczną wstępne potwierdzenie otrzymania zamówienia oraz (vi) po sprawdzeniu, czy jesteśmy w stanie zrealizować zamówienie, wyślemy użytkownikowi potwierdzenie zamówienia lub potwierdzimy pocztą elektroniczną, że nie jesteśmy w stanie zrealizować zamówienia. Przyjęcie przez nas zamówienia użytkownika nastąpi z chwilą wysłania przez nas do użytkownika wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, w którym to momencie dojdzie do zawarcia umowy między użytkownikiem a nami.
  • Błędy przy wprowadzaniu danych. Przed złożeniem zamówienia użytkownik będzie miał możliwość sprawdzenia, czy nie popełnił błędów podczas wprowadzania danych. W tym celu użytkownik musi zweryfikować ostateczne podsumowanie przed dokonaniem płatności. Użytkownik może poprawić te błędy przed złożeniem zamówienia, zmieniając produkty w koszyku lub usuwając je z koszyka.
  • Brak możliwości przyjęcia zamówienia użytkownika. Jeśli nie będziemy w stanie przyjąć zamówienia, poinformujemy o tym użytkownika na piśmie i nie obciążymy go opłatą za produkt. Może to być na przykład spowodowane brakiem produktu w magazynie, nieoczekiwanymi ograniczeniami naszych zasobów, którego nie mogliśmy racjonalnie zaplanować, niemożnością pomyślnego zakończenia naszego procesu zatwierdzania płatności ratalnych lub zidentyfikowaniem błędu w cenie lub opisie produktu.
  • Numery zamówień użytkownika. Przydzielimy numer zamówienia do zamówienia użytkownika i poinformujemy go o tym, gdy przyjmiemy zamówienie. Będzie dla nas pomocne, jeśli użytkownik poda nam numer zamówienia za każdym razem, gdy będzie się z nami kontaktował w sprawie zamówienia.
  • Zgodnie z niniejszymi warunkami prowadzimy sprzedaż wyłącznie na terenie Polski. Nasza witryna internetowa służy wyłącznie do promocji naszych produktów na tym terytorium.

4. Nasze produkty

  • Dokładamy wszelkich starań, aby informacje dostarczane na temat naszych produktów, w tym opisy, cechy, specyfikacje i ceny, były rzetelne i aktualne. Mogą jednak wystąpić niewielkie różnice w kolorze, projekcie i innych specyfikacjach.
  • Wszystkie sprzedawane przez nas produkty są zgodne z umową pod względem jakości, wydajności i opisu. Produkty nadają się do celów, do których towary tego samego rodzaju są zwykle używane, zgodnie z dyrektywą UE w sprawie sprzedaży i gwarancji.
  • Chociaż dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić poprawność informacji o produkcie, wszelkie błędy lub pominięcia podlegają korekcie bez ponoszenia odpowiedzialności. Jeśli użytkownik zidentyfikuje błąd w opisie produktu, prosimy niezwłocznie nas o tym powiadomić.

Zastrzegamy sobie prawo do poprawiania wszelkich błędów, nieścisłości lub pominięć oraz do zmiany lub aktualizacji informacji w dowolnym momencie bez uprzedniego powiadomienia. Obejmuje to prawo do anulowania zamówień, jeśli jakiekolwiek informacje w usłudze lub w powiązanej witrynie internetowej są w dowolnym momencie niedokładne.

5. Nasze prawo do wprowadzania zmian

  • Jeśli z jakiegokolwiek powodu użytkownik opóźnił złożenie zamówienia po zapoznaniu się z naszymi produktami online, należy pamiętać, że zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w naszych specyfikacjach produktów i użytkownik może chcieć ponownie sprawdzić specyfikację oraz inne szczegóły zamawianego produktu (w tym cenę, którą pobieramy za produkt i wszelkie powiązane koszty dostawy).

6. Dostawy produktów

  • Koszty dostawy – Polska. Oferujemy darmową standardową dostawę na wszystkie adresy w Polsce.
  • Sposób dostawy. Wszystkie produkty zamówione za pośrednictwem naszej witryny internetowej z dostawą do Polski są wysyłane standardową przesyłką. Poinformujemy Cię o sposobie dostawy, gdy wyślemy Ci Potwierdzenie zamówienia.
  • Poinformujemy użytkownika, z której metody dostawy skorzystamy podczas wysyłania potwierdzenia zamówienia.
  • Czas dostawy. Staramy się dostarczać zakupione produkty tak szybko, jak to możliwe. W przypadku złożenia zamówienia przed godziną 16:00 w dzień roboczy (od poniedziałku do piątku), staramy się dostarczyć produkt kurierem w ciągu 2-3 dni roboczych. Dokładamy wszelkich starań, aby dotrzymać terminów dostawy opisanych w tej sekcji. Nie można ich jednak zagwarantować.
  • Śledzenie zamówienia. Jeśli zamówienie użytkownika zostało wysłane przesyłką kurierską, może on śledzić przesyłkę, klikając łącze w wiadomości e-mail, którą wysyłamy do użytkownika w celu potwierdzenia wysyłki.
  • Przesyłki kurierskie Wszystkie przesyłki kurierskie muszą zostać odebrane osobiście pod adresem doręczenia, a odbiorca musi potwierdzić odbiór podpisem. Nasi dostawcy usług kurierskich mogą powiadomić użytkownika telefonicznie lub pocztą elektroniczną z wyprzedzeniem o próbie doręczenia przesyłki.
  • Dodatkowe próby doręczenia przez kuriera i odbiór. Jeśli pierwsza próba doręczenia przez naszego kuriera nie powiedzie się, nasz dostawca usług kurierskich może podjąć jeszcze jedną próbę doręczenia produktów użytkownikowi. Jeśli druga próba doręczenia zakończy się niepowodzeniem, nasz dostawca usług kurierskich pozostawi pod adresem użytkownika awizo z instrukcjami dotyczącymi sposobu odbioru produktu. Instrukcje te będą wskazywać ostateczny termin odbioru.
  • Problemy z doręczeniem. W przypadku problemów z dostawą należy odwiedzić portal obsługi klienta.
  • Jeśli nasz dostawca usług kurierskich nie będzie w stanie doręczyć produktów użytkownika w wyniku nieobecności użytkownika lub wyznaczonej przez niego osoby pod adresem doręczenia lub dostawa okaże się niemożliwa z innego powodu w okolicznościach, których nie można w uzasadniony sposób uznać za naszą odpowiedzialność (przykłady podajemy poniżej), a użytkownik lub wyznaczona przez niego osoba nie odbierze produktów od naszego dostawcy usług kurierskich w czasie wskazanym w awizo pozostawionym pod adresem użytkownika, wówczas możemy zgodzić się na zorganizowanie ponownego doręczenia produktów, przy czym zastrzegamy sobie prawo do obciążenia użytkownika rzeczywistymi kosztami ponownego doręczenia (nawet w przypadku, gdy pierwsze doręczenie było bezpłatne). Poniżej zamieszczamy listę przykładowych sytuacji, w których to użytkownik ponosi odpowiedzialność za niedoręczenie produktu:
    • użytkownik podał nieprawidłowy adres doręczenia,
    • w podanym adresie doręczenia wystąpił błąd,
    • nie można w rozsądny sposób uzyskać dostępu do adresu doręczenia,
    • nie można bezpiecznie uzyskać dostępu do adresu doręczenia lub
    • w przypadku, gdy wymagany jest odbiór osobisty, pod adresem doręczenia nie jest dostępna żadna osoba, która mogłaby przyjąć przesyłkę i złożyć podpis.
  • Brak zmiany terminu doręczenia przez użytkownika. Jeśli użytkownik nie odbierze od nas produktów w terminie określonym w awizo pozostawionym pod adresem dostawy i nie zorganizuje ponownego doręczenia produktów, skontaktujemy się z użytkownikiem w celu uzyskania dalszych instrukcji i możemy obciążyć użytkownika kosztami przechowywania. Jeśli pomimo naszych uzasadnionych starań nie będziemy w stanie skontaktować się z użytkownikiem lub ponownie zorganizować doręczenia lub odbioru, możemy rozwiązać umowę z użytkownikiem.
  • Kiedy użytkownik staje się odpowiedzialny za towary? Odpowiedzialność za produkt będący towarem spoczywa na użytkowniku od momentu doręczenia go przez nas na podany przez niego adres lub odebrania go od nas przez użytkownika lub zorganizowanego przez niego przewoźnika.
  • Kiedy sprzedawane produkty stają się własnością użytkownika? Produkty stają się własnością użytkownika z chwilą otrzymania przez nas pełnej zapłaty.
  • Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia pozostające poza naszą kontrolą. Jeśli opóźnienie w doręczeniu produktów jest spowodowane zdarzeniem, na które nie mamy wpływu, skontaktujemy się z użytkownikiem tak szybko, jak to możliwe, aby go o tym powiadomić i podejmiemy kroki w celu zminimalizowania skutków opóźnienia. W takim przypadku nie będziemy ponosić odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane takim zdarzeniem, ale jeśli istnieje ryzyko znacznego opóźnienia, użytkownik może skontaktować się z nami w celu rozwiązania umowy i otrzymania zwrotu pieniędzy za produkty, za które zapłacił, ale których nie otrzymał.

7. Cena i płatność

  • Gdzie można znaleźć cenę produktu? Cena produktu (zawierająca podatek VAT) będzie ceną wskazaną na stronach zamówienia podczas składania zamówienia przez użytkownika. Dokładamy wszelkich starań, aby cena produktu podana użytkownikowi była prawidłowa. Prosimy jednak zapoznać się z punktem 2, aby dowiedzieć się, co się stanie, jeśli odkryjemy błąd w cenie zamówionego przez użytkownika produktu.
  • Co się stanie, jeśli podamy błędną cenę? Zawsze istnieje możliwość, że pomimo naszych najlepszych starań, niektóre ze sprzedawanych przez nas produktów mogą mieć nieprawidłową cenę. Zazwyczaj sprawdzamy ceny przed przyjęciem zamówienia, aby – w przypadku, gdy prawidłowa cena produktu w dniu zamówienia jest niższa niż cena podana przez nas przy składaniu zamówienia – pobrać niższą kwotę. Jeśli prawidłowa cena produktu w dniu zamówienia jest wyższa niż cena podana użytkownikowi, przed przyjęciem zamówienia skontaktujemy się z użytkownikiem w celu otrzymania jego instrukcji. Jeśli przyjmiemy i zrealizujemy zamówienie użytkownika, w którym błąd cenowy jest oczywisty i bezsporny i mógł zostać w rozsądny sposób rozpoznany przez użytkownika jako błąd cenowy, możemy rozwiązać umowę, zwrócić użytkownikowi wszelkie zapłacone kwoty i, jeśli tego zażądamy, zorganizować zwrot dowolnego produktu, do którego ma zastosowanie niniejszy podpunkt, na nasz koszt, a użytkownik powinien wykazać zrozumienie i pomóc nam w odbiorze produktu.
  • Kiedy użytkownik musi zapłacić i w jaki sposób? Akceptujemy płatności kartami Mastercard, Visa i American Express oraz za pośrednictwem serwisów PayPal, lub Klarna. Użytkownik musi zapłacić za produkty w całości, zanim je wyślemy. Nie obciążymy karty kredytowej ani debetowej użytkownika, dopóki nie wyślemy do niego produktów.
  • Nasza usługa Express Checkout jest obsługiwana przez serwisy Google Pay, Apple Pay, Klarna i PayPal. Firma SharkNinja nie ponosi odpowiedzialności prawnej za takie usługi świadczone przez dostawcę płatności. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących usług dostawcy płatności użytkownik powinien skontaktować się z nim bezpośrednio.
  • W przypadku płatności kartą kredytową płatność jest przetwarzana przez dostawcę usług płatniczych, któremu przekazujemy informacje o zamówieniu użytkownika, w tym imię i nazwisko, adres, numer konta, kod banku, ewentualnie numer karty kredytowej, kwotę faktury, walutę i numer transakcji. Dane użytkownika będą przekazywane wyłącznie w celu przetwarzania płatności przez dostawcę usług płatniczych.
  • W przypadku płatności za pośrednictwem dostawcy usług płatniczych Klarna płatność jest dokonywana w całości za pośrednictwem serwisu Klarna. W tym celu jesteśmy uprawnieni do przeniesienia naszego roszczenia o zapłatę wobec użytkownika na serwis Klarna. W takim przypadku udostępnimy pewne informacje o zamówieniu użytkownika firmie Klarna Bank AB (publ). Dane użytkownika zostaną przekazane wyłącznie w celu przetworzenia płatności przez dostawcę usług płatniczych Klarna. Firma SharkNinja nie jest pożyczkodawcą i działa jedynie jako pośrednik. Produkt kredytowy jest dostarczany przez firmę Klarna Financial Services UK Limited (publ). Usługa Płatności w 3 ratach lub Płatności w ciągu 30 dni oferowana przez firmę Klarna stanowi nieuregulowaną umowę kredytową. Zaciągnięcie pożyczki na kwotę przekraczającą możliwości finansowe użytkownika lub spłata z opóźnieniem może niekorzystnie wpłynąć na jego sytuację finansową i możliwość uzyskania kredytu. Dotyczy mieszkańców Polski powyżej 18 roku życia. Podlega ograniczeniom w zależności od ich statusu. Obowiązują warunki i opłaty za zwłokę. Aby dokonywać płatności za pomocą serwisu Klarna, konieczne może być posiadanie przez użytkownika konta w serwisie Klarna. Warunki korzystania z serwisu Klarna można znaleźć tutaj.
  • Firma Klarna oferuje następujące opcje płatności:
    • płatności bezpośrednie,
    • płatność za 30 dni,
    • „kup teraz, zapłać później”,
    • płatność w 3 ratach.
  • Płacąc za pośrednictwem dostawcy internetowego PayPal użytkownik musi zawsze zarejestrować się w serwisie PayPal lub, jeśli jest już zarejestrowany, potwierdzić swoją tożsamość, wprowadzając dane dostępowe i instrukcje dotyczące płatności skierowane do nas. Dalsze informacje użytkownik otrzyma podczas procesu zamawiania, a więcej informacji można znaleźć tutaj. Więcej informacji na temat ochrony danych w serwisie PayPal można znaleźć tutaj.
  • Podczas procesu zamawiania użytkownik zostanie przekierowany na stronę internetową dostawcy usług internetowych PayPal. Aby móc zapłacić kwotę faktury za pośrednictwem serwisu PayPal, użytkownik musi być w nim zarejestrowany lub najpierw zarejestrować się, potwierdzić swoje dane dostępowe i potwierdzić zlecenie nam płatności. Po złożeniu zamówienia w sklepie prosimy serwis PayPal o zainicjowanie transakcji płatniczej. Transakcja płatności jest przeprowadzana automatycznie przez serwis PayPal natychmiast po jej zawarciu. Użytkownik otrzyma dalsze informacje podczas procesu składania zamówienia.
  • Obciążenia zwrotne kart kredytowych i debetowych. Dostawcy kart kredytowych i debetowych mogą zezwolić użytkownikowi na cofnięcie transakcji na karcie w ramach procesu określanego jako „obciążenie zwrotne”. Obciążenie zwrotne może być dostępne, jeśli istnieją określone powody, np. gdy towary dostarczone użytkownikowi są niezgodne z opisem bądź wadliwe lub gdy towary nie zostały dostarczone. Jeśli użytkownik złoży wniosek o obciążenie zwrotne, które nie jest uzasadnione w danych okolicznościach, wówczas bez uszczerbku dla naszych innych praw, użytkownik będzie zobowiązany do zapłaty nam, w ciągu 28 dni od daty obciążenia zwrotnego, następujących kwot: (i) w przypadku, gdy produkty, których dotyczy obciążenie zwrotne, zostały dostarczone do użytkownika, kwotę równą wszelkim kwotom zwróconym przez nasz bank w wyniku roszczenia dotyczącego obciążenia zwrotnego, (ii) kwotę wszelkich opłat nałożonych na nas przez nasz bank lub przez bank użytkownika lub podmiot przetwarzający płatności lub wystawcę karty w związku z nieuzasadnionym obciążeniem zwrotnym, (iii) wszystkie nasze inne uzasadnione koszty, straty i wydatki poniesione w związku z nieuzasadnionym obciążeniem zwrotnym.
  • Wypowiedzenie umowy. Bez uszczerbku dla naszych innych praw, jeśli użytkownik złoży nieuzasadnione obciążenie zwrotne karty kredytowej, karty debetowej lub inne obciążenie zwrotne, możemy rozwiązać umowę między nami na dostawę danych produktów wraz z każdą inną umową między nami na dostawę innych towarów lub usług.

8. Prawo użytkownika do odstąpienia od umowy

  • Nasze gwarancje w dobrej wierze. Prosimy pamiętać, że niniejszy punkt 8 wraz z punktem 10 odzwierciedlają gwarancję w dobrej wierze oferowaną przez firmę SharkNinja Germany GmbH, Rotfeder-Ring 9, 60327 Frankfurt am Main, naszym klientom w Polsce. Jesteśmy prawnie zobowiązani do dostarczania produktów zgodnych z niniejszą umową. Niniejsza gwarancja w dobrej wierze nie ma wpływu na przysługujące użytkownikowi prawa związane z wadliwymi lub błędnie opisanymi produktami. Nasza gwarancja w dobrej wierze stanowi uzupełnienie tych praw. Porady dotyczące praw przysługujących użytkownikowi można uzyskać w lokalnym Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich.
  • Ustawa o prawach konsumenta. Prosimy pamiętać, że zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, w przypadku większości produktów zakupionych przez Internet użytkownik ma prawo do zmiany zdania i odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni oraz otrzymania zwrotu pieniędzy. Produktu SharkNinja objęte są 30 dniowym prawem do odstąpienia od umowy.
  • Prawo do odstąpienia od umowy. Postanowienia niniejszego punktu 8 zapewniają szersze prawa niż prawa użytkownika wynikające z ustawy o prawach konsumenta. Zgodnie z tymi warunkami zgadzamy się przedłużyć okres, w którym użytkownik może odstąpić od umowy, tak aby miał 30 dni od dnia, w którym użytkownik (lub wyznaczona przez niego osoba) otrzyma produkt(y), na odstąpienie od umowy, chyba że produkty są podzielone na kilka przesyłek doręczanych w różnych dniach, w którym to przypadku użytkownik ma 30 dni na odstąpienie od umowy od dnia, w którym użytkownik (lub wyznaczona przez niego osoba) otrzyma ostatnią przesyłkę.
  • Jak można poinformować nas o chęci odstąpienia od umowy? Aby odstąpić od umowy zgodnie z niniejszym punktem 8, użytkownik musi poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze wyraźnego oświadczenia. Aby skontaktować się z nami, odwiedź portal obsługi klienta.
  • Za pośrednictwem poczty tradycyjnej Należy wydrukować formularz i wysłać go do nas na adres podany w formularzu. Można też napisać do nas na ten adres, podając szczegóły dotyczące produktów, które użytkownik zakupił, wraz z terminem złożenia lub otrzymania zamówienia, imieniem i nazwiskiem oraz adresem użytkownika.
  • Pocztą elektroniczną pod adresem shark.pl@sharkninja.com w przypadku produktów Shark lub ninja.pl@sharkninja.com w przypadku produktów Ninja.
  • Zwrot produktów. W przypadku odstąpienia od umowy na podstawie niniejszego punktu 8 użytkownik musi zwrócić nam produkty w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy. Ustawa o prawach konsumenta stanowi, że użytkownik powinien pokryć koszty zwrotu towarów do naszej firmy. Oferujemy jednak możliwość bezpłatnego dokonania zwrotu. Użytkownik zostanie poinformowany w momencie odstąpienia od umowy, w jaki sposób z skorzystać z tej możliwości. Użytkownik będzie musiał dostarczyć bezpiecznie zapakowany produkt do wyznaczonego punktu odbioru.
  • Odbiór produktów. Zamiast bezpłatnego zwrotu, w przypadku odstąpienia od umowy na podstawie niniejszego punktu 8, użytkownik może wybrać odbiór produktu z pierwotnego adresu adres, za opłatą wskazaną przez nasz zespół obsługi klienta. Jeśli użytkownik chce skorzystać z tej opcji, powinien mieć przy sobie kartę debetową lub kredytową.
  • Wysyłanie produktów z powrotem do nas. W przypadku odstąpienia od umowy na mocy niniejszego punktu 8 i braku chęci skorzystania z bezpłatnej opcji zwrotu lub usługi odbioru, o których mowa powyżej, użytkownik powinien skontaktować się z działem obsługi klienta w celu ustalenia terminu darmowego zwrotu.

9. Jeśli wystąpi problem z produktem

  • Należy pamiętać, że w przypadku złożenia reklamacji dotyczącej jakiegokolwiek dostarczonego przez nas produktu, dokonamy innych ustaleń dotyczących zwrotu produktów. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, a wyjaśnimy, w jaki sposób pomożemy w zwrocie produktów do nas.

10. Reklamacje dotyczące produktów
Reklamacje konsumenckie:

  • Ponosimy wobec użytkownika odpowiedzialność za niezgodność naszych produktów z opisem istniejącą w momencie ich doręczenia i ujawnioną w ciągu dwóch lat od tego momentu, chyba że wskazany przez nas okres przydatności produktów jest dłuższy.
  • Produkty są zgodne z opisem, jeżeli w szczególności ich:
    • opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, a w odniesieniu do produktów z elementami cyfrowymi – także kompatybilność, interoperacyjność i dostępność aktualizacji,
    • przydatność do określonego celu, do którego produkty są potrzebne użytkownikowi, o czym użytkownik powiadomił nas najpóźniej w momencie zawarcia umowy sprzedaży i co zostało przez nas zaakceptowane.
  • Ponadto, aby produkty mogły zostać uznane za zgodne z opisem, muszą:
    • nadawać się do celów, do jakich produkty tego rodzaju są zwykle używane, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk,
    • występować w takiej ilości i posiadać takie cechy, w tym w zakresie trwałości i bezpieczeństwa, a w odniesieniu do produktów z elementami cyfrowymi także funkcjonalności i kompatybilności, jakie są typowe dla produktów tego rodzaju i jakich użytkownik może zasadnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter produktów oraz publiczne zapewnienie złożone przez nas, naszych poprzedników prawnych lub osoby działające w naszym imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że wykażemy, że:
      • nie wiedzieliśmy o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mogliśmy o nim wiedzieć,
      • przed zakupem publiczne zapewnienie zostało sprostowane na warunkach i formie, w jakich zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
      • publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję użytkownika o dokonaniu zakupu,
    • zostać dostarczone wraz z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których użytkownik może racjonalnie oczekiwać,
    • być tej samej jakości co próbka lub projekt, który udostępniliśmy użytkownikowi przed zakupem, oraz odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego projektu.
  • Nie ponosimy odpowiedzialności za niezgodność produktów, jeśli użytkownik, najpóźniej w momencie zakupu, został wyraźnie poinformowany, że określona cecha produktów odbiega od wymogów zgodności z opisem, a użytkownik wyraźnie i oddzielnie zaakceptował brak określonej cechy produktów.
  • Ponosimy odpowiedzialność za niezgodność produktów wynikającą z niewłaściwej instalacji produktów, jeżeli:
    • została ona przeprowadzona przez nas lub na naszą odpowiedzialność,
    • niewłaściwa instalacja przeprowadzona przez użytkownika wynikała z błędów w instrukcjach dostarczonych przez nas lub osobę trzecią (w przypadku produktów z elementami cyfrowymi).
  • Jeśli produkty są niezgodne z opisem, użytkownik może zażądać ich naprawy lub wymiany.
  • Możemy dokonać wymiany, gdy użytkownik żąda naprawy lub możemy dokonać naprawy, gdy użytkownik żąda wymiany, a doprowadzenie produktów do zgodności z opisem w wybrany przez użytkownika sposób jest niemożliwe lub wymagałoby nadmiernych kosztów z naszej strony. Jeżeli zarówno naprawa, jak i wymiana są niemożliwe lub wiążą się z nadmiernymi kosztami, możemy odmówić doprowadzenia produktów do zgodności z opisem. W takim przypadku użytkownik może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od zakupu. Oceniając, czy koszty są dla nas nadmierne, uwzględniamy wszystkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie niezgodności produktów z umową sprzedaży, wartość produktów zgodnych z umową sprzedaży, a także nadmierność niedogodności dla użytkownika wynikającą ze zmiany sposobu doprowadzenia produktów do zgodności z umową sprzedaży.
  • Naprawimy lub wymienimy produkty w rozsądnym czasie od momentu poinformowania nas przez użytkownika o niezgodności produktów z opisem.
  • Wszelkie koszty naprawy lub wymiany produktów będą ponoszone przez nas. Użytkownik jest zobowiązany do udostępnienia nam produktów podlegających naprawie lub wymianie w celu ich odbioru, co nastąpi na nasz koszt.
  • Jeżeli produkty zostały zamontowane przed ujawnieniem się niezgodności produktów z opisem, zdemontujemy produkty i zamontujemy je ponownie po naprawie lub wymianie lub zlecimy wykonanie tych czynności na koszt użytkownika.
  • Użytkownik może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy w przypadku niezgodności produktów z opisem, gdy:
    • odmówiliśmy doprowadzenia produktów do zgodności z opisem,
    • nie doprowadziliśmy produktów do zgodności z opisem,
    • niezgodność produktów z opisem utrzymuje się pomimo podjętych przez nas prób doprowadzenia produktów do zgodności z opisem,
    • niezgodność produktów z umową jest na tyle istotna, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy,
    • z naszego oświadczenia lub okoliczności jednoznacznie wynika, że nie doprowadzimy produktów do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla użytkownika
  • Obniżona cena musi pozostawać w takiej samej proporcji do ceny, w jakiej wartość produktów niezgodnych z zakupem pozostaje do wartości produktów zgodnych z zakupem. Zwrot należności wynikającej z wykonania prawa do obniżenia ceny nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia użytkownika o obniżeniu ceny.
  • Możemy nie przyjąć oświadczenia o odstąpieniu od zakupu, jeżeli użytkownik wykaże, że niezgodność produktów z opisem jest nieistotna.
  • W przypadku odstąpienia od zakupu użytkownik jest zobowiązany do niezwłocznego zwrotu produktów na nasz koszt. Zwrotu zapłaconej ceny dokonamy nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania produktów lub dowodu ich odesłania.
  • Wszelkie reklamacje związane z produktami lub realizacją zakupu użytkownik zgłasza w wybranej przez siebie formie. Zgłoszenie powinno zawierać co najmniej: imię, nazwisko i adres osoby składającej reklamację, określenie reklamowanych produktów, o ile jest to właściwe dla ich rodzaju (np. nazwa, producent, kolor, rozmiar), dowód zakupu reklamowanych produktów, opis niezgodności produktów z umową oraz datę zauważenia wady, a także ewentualnie okoliczności uzasadniające reklamację.
  • W ciągu 14 dni od daty złożenia reklamacji jesteśmy zobowiązani do ustosunkowania się do niej.
  • Niezależnie od przebiegu postępowania reklamacyjnego użytkownikowi przysługuje prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
  • Jeśli nie uznamy reklamacji, użytkownik może zwrócić się o mediację lub zawarcie ugody przed sądem polubownym.
  • Postanowienia niniejszych Warunków w powyższym zakresie stosuje się również do przedsiębiorcy w odniesieniu do praw przysługujących konsumentom.

Reklamacje przedsiębiorców:

  • Ponosimy odpowiedzialność względem użytkownika, jeżeli produkty mają wadę (rękojmia). Jesteśmy zwolnieni z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli użytkownik wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy. Wada polega na niezgodności sprzedanego produktu z umową. W szczególności sprzedany produkt jest niezgodny z umową, jeżeli:
    • nie posiada właściwości, które produkt tego rodzaju powinien posiadać ze względu na cel wskazany w umowie albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia,
    • nie posiada właściwości, o których istnieniu zapewniliśmy użytkownika – kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór,
    • nie nadaje się do celu, o którym użytkownik poinformował nas przy zawarciu umowy, a my nie zgłosiliśmy zastrzeżeń co do takiego przeznaczenia produktu,
    • został dostarczony użytkownikowi w stanie niekompletnym.
  • Ponosimy wobec użytkownika odpowiedzialność z tytułu rękojmi, jeżeli wada produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od jego wydania. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę produktów na wolne od wad przedawnia się z upływem roku od daty wykrycia wady.
  • Użytkownik traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał produktów w czasie i w sposób przyjęty przy produktach tego rodzaju i nie zawiadomił nas niezwłocznie o wadzie, a jeżeli wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił nas niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  • Jeżeli produkty mają wadę, użytkownik może:
    • złożyć wniosek o obniżenie ceny (w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość przedmiotu posiadającego wadę pozostaje do wartości przedmiotu nieposiadającego wady) albo oświadczenie o odstąpieniu od zakupu, chyba że niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla użytkownika wymienimy wadliwe produkty na wolne od wad albo wadę usuniemy. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkty zostały już przez nas wymienione lub naprawione albo nie dopełniliśmy obowiązku wymiany produktów na wolne od wad lub usunięcia wad. Zamiast zaproponowanego przez nas usunięcia wady użytkownik może zażądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez użytkownika jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez nas. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także niedogodności, na jakie byłby narażony użytkownik w przypadku innego sposobu zaspokojenia roszczenia. Użytkownik nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
    • Użytkownik może zażądać wymiany wadliwych produktów na wolne od wad lub usunięcia wady. Jesteśmy zobowiązani wymienić wadliwe produkty na wolne od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla użytkownika. Możemy odmówić zadośćuczynienia żądaniu użytkownika, jeżeli doprowadzenie do zgodności z opisem produktów wadliwych w sposób wybrany przez użytkownika jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z opisem wiązałoby się z nadmiernymi kosztami. Możemy odmówić użytkownikowi wymiany produktów na wolne od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę sprzedanych produktów.
  • Jeżeli spośród produktów tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od produktów wolnych od wad, bez szkody dla obu stron, uprawnienie użytkownika do odstąpienia od umowy ogranicza się do wadliwych przedmiotów.
  • Wszelkie reklamacje związane z produktami lub realizacją zakupu użytkownik składa w wybranej przez siebie formie (pisemnie, mailowo, osobiście w siedzibie przedsiębiorcy). W zawiadomieniu należy wskazać co najmniej: imię, nazwisko i adres osoby składającej reklamację, opis reklamowanych produktów, w zakresie odpowiadającym ich rodzajowi (np. nazwa, producent, kolor, rozmiar), dowód zakupu reklamowanych produktów, opis niezgodności produktów oraz datę zauważenia wady, a także ewentualnie okoliczności uzasadniające reklamację.
  • W ciągu 14 dni od daty złożenia reklamacji jesteśmy zobowiązani do ustosunkowania się do niej.

11. Nasza gwarancja na produkty

  • Zakres geograficzny.

Gwarancja dotyczy produktów zakupionych przez klientów znajdujących się w Polsce.

  • Czas obowiązywania. W ramach niniejszej gwarancji gwarantujemy, że produkty będą wolne od wad materiałowych i wykonania w dniu dostawy i przez okres wskazany w szczegółowych informacjach dotyczących danego produktu, które udostępniamy na naszej stronie internetowej. Standardowa gwarancja na nasze produkty wynosi 2 lata.
  • Jak zarejestrować rozszerzoną gwarancję? Użytkownik może zarejestrować swoją gwarancję online w ciągu 28 dni od daty zakupu. Aby zarejestrować się online, należy odwiedzić stronę. Aby zaoszczędzić czas, użytkownik będzie potrzebować następujących informacji o swoim urządzeniu:
    • numer seryjny (na etykiecie znamionowej urządzenia),
    • data zakupu urządzenia przez użytkownika (paragon lub dowód dostawy).
  • WAŻNE
    • Zarówno 2 lata, jak i rozszerzona 4-letnia gwarancja będą obejmować zakupiony produkt począwszy od daty zakupu.
    • Należy zawsze zachować paragon. W przypadku konieczności skorzystania z przedłużonej gwarancji będziemy potrzebować paragonu, aby zweryfikować poprawność podanych przez użytkownika informacji. Niemożność okazania ważnego paragonu może unieważnić udzieloną gwarancję.
  • Jeśli w okresie gwarancyjnym produkt zostanie uznany za wadliwy przy prawidłowym użytkowaniu z powodu wad materiałowych lub wykonawczych, naprawimy lub (według naszego uznania) wymienimy produkt bądź jego wadliwe części bez opłat za robociznę lub części, z zastrzeżeniem poniższych warunków i ograniczeń
  • Usługi gwarancyjne będą świadczone tylko wtedy, gdy produkt został zakupiony od autoryzowanego sprzedawcy detalicznego lub bezpośrednio od nas, a użytkownik posiada ważny paragon lub dowód zakupu w odniesieniu do produktu wskazujący datę zakupu.
  • Wyłączenia. Niniejsza gwarancja nie obejmuje:
    • napraw lub wymiany części wymaganych ze względu na zużycie,
    • uszkodzeń, wad ani zmian w produkcie wynikających z:
      • wypadku lub zaniedbania,
      • umyślnego uszkodzenia,
      • niewłaściwego użytkowania, w tym zainstalowania lub użytkowania produktu niezgodnie z jego normalnym przeznaczeniem lub niezgodnie z dostarczonymi instrukcjami,
      • nieprzechowywania produktu zgodnie z dostarczonymi instrukcjami,
      • pielęgnacji lub konserwacji produktu niezgodnie z dostarczonymi instrukcjami,
      • działania nadmiernej temperatury, skoków napięcia, nadmiernego lub nieprawidłowego zasilania lub napięcia wejściowego lub użytkowania produktu w niewłaściwych warunkach pracy,
      • zmiany, naprawy lub próby naprawy produktu przez osobę, która nie jest jednym z naszych autoryzowanych serwisów,
  • Jak mogę zgłosić roszczenie w ramach gwarancji? W przypadku usterki użytkownik powinien skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. Omówimy z użytkownikiem charakter usterki. Użytkownik może zostać poproszony o zwrot produktu. Jeśli użytkownik ma ważne roszczenie w ramach niniejszej gwarancji, dostarczymy mu instrukcje, które pomogą mu to zrobić. Alternatywnie, możemy wysłać produkt zastępczy lub jego część kurierem lub pocztą i poprosić użytkownika o bezpieczne pozbycie się wadliwego produktu lub jego części.

12. Nasza odpowiedzialność za straty lub szkody poniesione przez użytkownika

  • Ponosimy wobec użytkownika odpowiedzialność za możliwe do przewidzenia straty i szkody spowodowane przez nas. W przypadku nieprzestrzegania przez nas niniejszych warunków ponosimy odpowiedzialność z tytułu strat lub szkód poniesionych przez użytkownika, które są przewidywalnym skutkiem zerwania przez nas niniejszej umowy lub niezachowania przez nas należytej staranności i umiejętności. Stratę lub szkodę można przewidzieć, jeśli jest oczywiste, że do niej dojdzie lub jeśli w momencie zawierania umowy zarówno my, jak i użytkownik wiedzieliśmy, że może do niej dojść.
  • Nie wyłączamy ani nie ograniczamy w żaden sposób naszej odpowiedzialności wobec użytkownika, jeśli byłoby to niezgodne z prawem. Obejmuje to odpowiedzialność z tytułu śmierci lub obrażeń ciała spowodowanych naszym zaniedbaniem lub zaniedbaniem naszych pracowników, pośredników lub podwykonawców; z tytułu oszustwa lub oszukańczego wprowadzenia w błąd; z tytułu naruszenia praw użytkownika w odniesieniu do produktów, w tym prawa do otrzymania produktów, które są: zgodne z opisem i informacjami dostarczonymi użytkownikowi oraz wszelkimi próbkami lub modelami widzianymi lub zbadanymi przez użytkownika; o zadowalającej jakości; nadające się do określonego celu, o którym zostaliśmy poinformowani; dostarczone z należytą fachowością i starannością oraz, w przypadku instalacji przez nas, prawidłowo zainstalowane; oraz za wadliwe produkty zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.
  • Nie ponosimy odpowiedzialności z tytułu strat biznesowych. Dostarczamy produkty wyłącznie do użytku domowego i prywatnego. Jeśli użytkownik używa produktów do celów komercyjnych, biznesowych lub odsprzedaży, nie ponosimy wobec niego odpowiedzialności za utratę zysków, utratę działalności, przerwę w działalności lub utratę możliwości biznesowych.

13. Rozstrzyganie sporów
W przypadku, gdy nie jesteśmy w stanie rozstrzygnąć sporu, korzystamy z systemu alternatywnego rozstrzygania sporów (ADR), którego jesteśmy członkiem. Aby uzyskać więcej informacji na temat opcji ADR, należy skontaktować się z następującymi dostawcami systemu ADR w Polsce:

  • Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK),
  • Stałe Polubowne Sądy Konsumenckie,
  • Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce.

14. Inne istotne warunki

  • Możemy przenieść niniejszą umowę na inną osobę. Możemy przenieść nasze prawa i obowiązki wynikające z niniejszych warunków na inną organizację. Jeśli tak się stanie, zawsze poinformujemy o tym użytkownika na piśmie i zapewnimy, że przeniesienie nie wpłynie na jego prawa wynikające z umowy.
  • Prawa wynikające z niniejszej umowy nie przysługują nikomu innemu (z wyjątkiem osób, którym użytkownik przekaże swoją gwarancję). Niniejsza umowa została zawarta pomiędzy użytkownikiem a nami. Z wyjątkiem przypadków opisanych w punkcie 2 dotyczącym naszej gwarancji, żadna inna osoba nie będzie miała prawa do egzekwowania żadnego z warunków umowy. Nikt z nas nie będzie musiał uzyskać zgody żadnej innej osoby w celu zakończenia umowy lub wprowadzenia jakichkolwiek zmian w niniejszych warunkach.
  • Jeśli sąd uzna część niniejszej umowy za niezgodną z prawem, pozostała część pozostanie w mocy. Każdy z punktów niniejszych warunków funkcjonuje oddzielnie. Jeśli jakikolwiek sąd lub odpowiedni organ zdecyduje, że którykolwiek z ustępów jest niezgodny z prawem, pozostałe ustępy pozostaną w pełnej mocy.
  • Nawet jeśli opóźnimy wyegzekwowanie postanowień niniejszej umowy, nadal możemy ją wyegzekwować w późniejszym terminie. Jeśli nie będziemy nalegać na natychmiastowe wykonanie przez użytkownika czynności, do których jest on zobowiązany na mocy niniejszych warunków, lub jeśli będziemy zwlekać z podjęciem kroków przeciwko użytkownikowi w związku z naruszeniem przez niego niniejszej umowy, nie będzie to oznaczać, że użytkownik nie będzie musiał wykonać tych czynności i nie uniemożliwi nam to podjęcia kroków przeciwko użytkownikowi w późniejszym terminie. Przykładowo, jeśli użytkownik nie dokona płatności, a my nie wyślemy do niego wezwania do zapłaty, ale nadal będziemy dostarczać produkty, nadal możemy wymagać od użytkownika dokonania płatności w późniejszym terminie.
  • Jakie przepisy prawa mają zastosowanie do niniejszej umowy i gdzie użytkownik może wszcząć postępowanie sądowe? Niniejsze warunki podlegają prawu polskiemu i użytkownik może wszcząć postępowanie sądowe w odniesieniu do produktów w polskich sądach.

15. Usługa zwrotu

  • Zgodnie z dyrektywą w sprawie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (WEEE) oraz ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U.2024.573) oferujemy użytkownikowi usługę odbioru zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.
  • Usługa ta jest dostępna dla wszystkich klientów kupujących u nas nowe produkty elektryczne i elektroniczne.
  • Użytkownik ma prawo do bezpłatnego zwrotu starego sprzętu elektrycznego i elektronicznego na zasadzie "jeden za jeden, podobny do podobnego".
  • Aby zorganizować odbiór starego sprzętu, prosimy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod adresem.
  • Użytkownik musi powiadomić nas o zamiarze skorzystania z usługi zwrotu w ciągu 28 dni od zakupu nowego produktu.
  • Możemy zorganizować odbiór starego sprzętu pod wskazanym adresem. Aby zaplanować odbiór, należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
  • Przed odesłaniem starego sprzętu należy się upewnić, że usunięto z niego wszystkie dane osobowe i inne poufne informacje.
  • Sprzęt powinien zostać bezpiecznie zapakowany, aby zapobiec jego uszkodzeniu podczas transportu.
  • Usługa odbioru jest świadczona bezpłatnie
  • Jeśli stary sprzęt nie może zostać zwrócony pocztą ze względu na jego rozmiar lub wagę, zorganizujemy bezpłatną usługę odbioru.
  • Zwrócony sprzęt zostanie przetworzony w sposób przyjazny dla środowiska, zgodnie z dyrektywą WEEE.
  • Zapewnimy, że sprzęt zostanie odnowiony, poddany recyklingowi lub zutylizowany w sposób przyjazny dla środowiska.
  • Korzystanie z naszej usługi zwrotu nie ma wpływu na ustawowe prawa użytkownika dotyczące zwrotu produktów na mocy przepisów o ochronie konsumentów.
  • Usługa ta jest świadczona w dodatku do wszelkich praw przysługujących użytkownikowi na mocy dyrektywy w sprawie praw konsumentów i innych obowiązujących przepisów.

16. Formularz anulowania
Poniższy formularz należy wypełnić i odesłać wyłącznie w przypadku, gdy użytkownik chce odstąpić od umowy.

Niniejszym zawiadamiam, że odstępuję od umowy sprzedaży zawartej na następujące dane:
Imię:
Nazwisko:
Adres e-mail:
Telefon:
Data zamówienia:
Numer zamówienia:
Adres:

(1) Wprowadzenie
Niniejsze zasady dostawy zawierają szczegółowe informacje na temat metod dostawy, okresów dostawy i opłat za dostawę, które mają zastosowanie do wszelkich zamówień na nasze produkty składanych za pośrednictwem naszej strony internetowej, poczty elektronicznej lub telefonu.
Polityka ta nie ma na celu tworzenia i nie tworzy prawnie egzekwowalnych praw i obowiązków. Wskazuje ona jedynie naszą zwyczajową praktykę w odniesieniu do dostawy produktów.

(2) Bezpłatna dostawa
Oferujemy bezpłatną standardową dostawę na wszystkie adresy w Polsce dla wszystkich zamówień.

(3) Metody dostawy
Dostarczamy do następujących krajów i terytoriów:
Terytorium Polski
Jeśli adres dostawy zamówienia znajduje się w Polsce, zostanie ono dostarczone przez naszą standardową firmę kurierską.

(4) Okresy dostawy
Jednostki główne
Jeśli złożysz zamówienie przed godziną 16:00 w dzień roboczy (od poniedziałku do piątku), postaramy się dostarczyć je w ciągu jednego do dwóch dni roboczych.
Zamówienia złożone w weekendy dostarczamy w ciągu 2-3
dni roboczych.
Poniżej znajduje się tabela przedstawiająca typowe czasy dostawy dla różnych metod dostawy:

Dzień zamówienia Typowy czas dostawy

Od poniedziałku do piątku przed godziną 16:00 2-3
dni robocze
Sobota i niedziela 2-3 dni robocze.

Okresy te są jedynie orientacyjne i chociaż dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić użytkownikowi otrzymanie przesyłki w odpowiednim czasie, nie gwarantujemy dosta
wy w podanym terminie.
Opóźnienia mogą być spowodowane okresami świąt państwowych i niekorzystnymi warunkami pogodowymi.

Części i akcesoria

Wszystkie części i akcesoria są dostarczane pocztową, a czas dostawy wynosi od 3 do 5
dni roboczych.

(5) Koszty dostawy
Oferujemy bezpłatną standardową dostawę na wszystkie adresy w Polsce dla wszystkich zamówień.

(6) Śledzenie dostawy
Po wysłaniu przesyłki użytkownik otrzyma wiadomość e-mail z numerem przesyłki i łączem do strony przewoźnika.

(7) Odbiór i podpis
Wszystkie dostawy muszą zostać odebrane osobiście pod adresem doręczenia, a odbiorca musi złożyć podpis w celu potwierdzenia odbioru.
Nasi dostawcy usług kurierskich mogą powiadomić użytkownika z wyprzedzeniem telefonicznie lub pocztą elektroniczną o próbie doręczenia przesyłki.

(8) Dodatkowe dostawy i odbiory
Jeśli pierwsza próba doręczenia zakończy się niepowodzeniem, nasi dostawcy usług kurierskich mogą podjąć jeszcze jedną próbę doręczenia produktów do użytkownika.
Jeśli druga próba doręczenia zakończy się niepowodzeniem, nasz dostawca usług kurierskich pozostawi pod adresem użytkownika awizo z instrukcjami dotyczącymi sposobu odbioru produktu. Instrukcje te będą wskazywać ostateczny termin odbioru.

(9) Problemy z dostawą
W przypadku problemów z dostawą należy odwiedzić portal obsługi klienta.
Jeśli nasz dostawca usług kurierskich nie będzie w stanie doręczyć produktów do użytkownika z winy użytkownika, a użytkownik nie odbierze produktów od naszego dostawcy usług kurierskich w terminie wskazanym na kartce pozostawionej pod adresem użytkownika, wówczas możemy zgodzić się na zorganizowanie ponownej dostawy produktów, przy czym zastrzegamy sobie prawo do obciążenia użytkownika rzeczywistymi kosztami ponownego doręczenia (nawet w przypadku, gdy pierwsze doręczenie było bezpłatne).
Poniżej przedstawiamy listę przykładowych sytuacji, w których niedoręczenie produktu nastąpiło z winy użytkownika:

  • użytkownik podał nieprawidłowy adres doręczenia,
  • w podanym adresie doręczenia wystąpił błąd,
  • nie można w rozsądny sposób uzyskać dostępu do adresu doręczenia,
  • nie można bezpiecznie uzyskać dostępu do adresu doręczenia lub
  • w przypadku, gdy wymagany jest odbiór osobisty, pod adresem doręczenia nie jest dostępna żadna osoba, która mogłaby przyjąć przesyłkę i złożyć podpis.

Polityka zwrotów

(1) Okres odstąpienia od umowy
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta (informacje, anulowanie i dodatkowe opłaty), użytkownik ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu od nas produktu lub produktów w dowolnym momencie w okresie rozpoczynającym się w momencie wejścia w życie umowy i kończącym się 30 dni po dniu otrzymania produktu (jeśli umowa dotyczy pojedynczego produktu) lub w dniu, w którym otrzymał ostatni z zamówionych oddzielnych produktów.

Aby anulować umowę w ten sposób, użytkownik musi przekazać nam pisemne powiadomienie o anulowaniu umowy. Najprostszym sposobem na to jest przesłanie pisemnego powiadomienia do naszego zespołu obsługi klienta. Prześlemy użytkownikowi wiadomość e-mail z potwierdzeniem, że otrzymaliśmy jego rezygnację.

W przypadku odstąpienia od umowy na tej podstawie użytkownik musi niezwłocznie zwrócić nam produkty w takim samym stanie, w jakim je otrzymał.

W przypadku odstąpienia od umowy na tej podstawie, użytkownik otrzyma pełny zwrot kosztów (w tym kosztów wysyłki produktów do użytkownika, do kwoty, jaką konsument zapłaciłby za najtańszy powszechny i ogólnie akceptowalny rodzaj oferowanej dostawy). Użytkownik będzie jednak odpowiedzialny za pokrycie kosztów zwrotu produktu do nas, z tym wyjątkiem, że jeśli zwrócił nam produkty zgodnie z niniejszym punktem 9, ponieważ są one wadliwe lub błędnie opisane, zwrócimy cenę produktów w całości (w tym koszt wysyłki produktów do użytkownika, do kwoty, jaką konsument zapłaciłby za najtańszy powszechnie dostępny i ogólnie akceptowalny rodzaj oferowanej dostawy) wraz z wszelkimi uzasadnionymi kosztami poniesionymi przez użytkownika w związku ze zwrotem produktów do nas.

Jeśli użytkownik odstąpi od umowy na tej podstawie i nie zwróci nam produktów, możemy zaoferować odzyskanie produktów i obciążyć użytkownika kosztami, które w związku z tym poniesiemy. Podobnie, jeśli użytkownik zwróci produkty na nasz koszt, możemy przenieść ten koszt na użytkownika.

(2) Nasza gwarancja na produkty
Udzielamy gwarancji, że w momencie dostawy i przez okres 2 lata od dostawy produkty będą wolne od wad materiałowych. Niniejsza gwarancja nie ma zastosowania do żadnych wad produktów wynikających z:

  • (a) normalnego zużycia,
  • (b) umyślnego uszkodzenia, nieprawidłowych warunków przechowywania lub pracy, wypadku, zaniedbania ze strony użytkownika lub osób trzecich,
  • (c) niewłaściwej obsługi lub użytkowania produktów przez użytkownika w sposób niezgodny z instrukcją obsługi lub
  • (d) jakichkolwiek zmian lub napraw dokonanych przez użytkownika lub osobę trzecią, która nie jest jednym z naszych autoryzowanych warsztatów.


Żadne z postanowień niniejszych warunków sprzedaży nie wpływają na prawa użytkownika w odniesieniu do produktów, które są wadliwe lub niezgodne z opisem. Nasza gwarancja na produkty stanowi uzupełnienie tych praw. Porady dotyczące praw przysługujących użytkownikowi można uzyskać u lokalnego Rzecznika Konsumentów (Miejski Rzecznik Konsumentów lub Powiatowy Rzecznik Konsumentów), w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), Europejskim Centrum Konsumenckim, Federacji Konsumentów lub Stowarzyszeniu Konsumentów Polskich.

(3) Zwroty
Jeśli użytkownik odstąpi od umowy i przysługuje mu prawo do zwrotu pieniędzy, zwrócimy mu wszelkie otrzymane od niego pieniądze przy wykorzystaniu tej samej metody, której użytkownik użył pierwotnie do opłacenia zakupu.
należny użytkownikowi zwrot tak szybko, jak to możliwe, a w każdym razie w ciągu 14 dni od:

  • (a) jeśli użytkownik otrzymał produkt, a my nie zaproponowaliśmy, że go od niego odbierzemy – dnia, w którym otrzymaliśmy produkt lub (jeśli nastąpi to wcześniej) dnia, w którym użytkownik dostarczy dowód odesłania nam produktu lub
  • (b) jeśli użytkownik nie otrzymał produktu lub otrzymał go, a my zaproponowaliśmy, że go od niego odbierzemy, w dniu poinformowania nas o decyzji o odstąpieniu od umowy.

(4) Reklamacje dotyczące produktów
Wszelkie reklamacje dotyczące produktów są uregulowane w punkcie 10 Warunków sprzedaży.